شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۱۵
IOTC
پنج شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۷۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

اقدام قابل تحسین کارگر پاک‌ دست فرودگاه خارگ

در مراسمی که با حضور جانشین مدیر عملیات عمومی ، رئیس روابط عمومی و در حضور رئیس و کارکنان فرودگاه از ابراهیم بابلی کارگر پاکدست فرودگاه خارگ تجلیل بعمل آمد .

اقدام قابل تحسین کارگر پاک‌ دست فرودگاه خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، در مراسمی که با حضور جانشین مدیر عملیات عمومی ، رئیس روابط عمومی و در حضور رئیس و کارکنان فرودگاه از ابراهیم بابلی کارگر پاکدست فرودگاه خارگ تجلیل بعمل آمد .




در این مراسم با اهداء لوح پاسداشت و هدیه ای ویژه از آقای ابراهیم بابلی کارگر خدمات فرودگاه خارگ که برای چندمین بار متوالی بسته های جامانده از مسافرین و اخیرا کیف پولی حاوی چک و مقدار قابل توجهی وجه نقد را به صاحبش بازگشت داده شد ، تقدیر بعمل آمد.

پیزاده معاون مدیریت عملیات عمومی خارگ درحاشیه این مراسم با اشاره به اقدام خداپسندانه این کارگر، این عمل را ناشی از اعتقاد این کارگر زحمت‌کش به حلال و حرام دانست و گفت: کار این جوان از دو جنبه دارای ارزش است، یکی نفس این کار که نشان از دست پاک بودن این جوان دارد و دیگر امانت داری را سیره ی پیامبر است و این عمل نشان امانت داری این جوان می باشد.



همچنین عبدالمجید ستایشی رئیس روابط عمومی عملیات عمومی اظهار داشت این کار را یک کار فرهنگی می دانیم و بر خود واجب می دانیم در راستای نهادینه کردن فرهنگ امانتداری و صداقت در کار این مهم را ارج نهاده و بصورت ویژه این نمونه کارها را بررسی و تقدیر بعمل آوریم .

ستایش در پایان اذعان داشت : اقدام بابلی اقدامی انسانی و مبتنی بر ایمان و توکل به خداوند بود از همین رو مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران نیز خود را موظف به تقدیر از این کارگر درستکار دانست و با برپایی مراسمی از نیت پاک و عمل خالص وی قدردانی کرد.



(پنج شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵) ۱۲:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید