یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۳
IOTC
چهارشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۶۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

توان پهلودهی نفتکش‌ها در اسکله‌های پایانه نفتی خارگ افزایش یافت

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با توسعه زیرساخت‌ها در اسکله‌های نفتی خارگ توان پهلودهی نفتکش‌ها در این اسکله‌‌ها از ۳ فروند به ۱۰ فروند افزایش یافت.

توان پهلودهی نفتکش‌ها در اسکله‌های پایانه نفتی خارگ افزایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، سیدپیروز موسوی بعدازظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای صادرات نفت از پایانه‌ها و اسکله‌های نفتی خارگ با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در این پایانه توسط نیروهای توانمند وزارت نفت و پایانه نفتی انجام می‌شود اظهار داشت: این شرکت دارای توانمندی بالای در عرصه‌های مختلف تخصصی، بارگیری نفت خام، پهلودهی نفت‌کش‌ها، بازسازی و نوسازی تاسیسات اسکله‌های ساحلی، فراساحلی و زیردریایی است.


وی با بیان اینکه امکان پهلودهی و جداسازی همزمان نفتکش‌ها در ترمینال نفتی خارگ افزایش یافته است افزود: اسکله‌های «آذرپاد و تی» پایانه صادرات نفتی خارگ، آمادگی پذیرش کشتی‌های نفتکش پهن پیکر است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به نوسازی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بزرگ‌ترین پایانه‌های نفتی ایران در خارگ خاطر نشان کرد: با توسعه زیر ساخت‌ها توان پهلودهی نفتکش‌ها در اسکله‌های پایانه نفتی خارک، از 3 فروند به 10 فروند افزایش یافته است.

موسوی با بیان اینکه گام‌های بسیار مهمی برای توسعه زیرساخت‌های صادرات نفت ایران برداشته شده است افزود: شتاب عملیات ذخیره‌سازی، پهلودهی، بارگیری و تحویل نفت خام به مشتریان تسهیل شده است.

وی با اشاره به بهره جستن از توان و ظرفیت نیروهای متخصص داخلی در بهسازی اسکله نفتی خارگ تاکید کرد: اسکله‌های صادرات نفت ایران در پایانه‌های خارگ توسط نیروهای توانمند داخلی انجام شده و امکان پهلودهی و جداسازی همزمان 10 کشتی در پایانه بین المللی نفتی خارگ ایجاد شده است.
(چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵) ۱۲:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید