شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۹
IOTC
دوشنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به همت متخصصان شرکت هواپیمایی نفت ایران محقق شد

جلوگیری از خروج سه میلیون دلار ارز از کشور با تعمیرات اساسی هواپیماهای فوکر 100

به همت متخصصان شرکت هواپیمایی نفت ایران، از خروج سه میلیون دلار ارز از کشور با تعمیرات اساسی هواپیماهای فوکر 100 متعلق به این شرکت جلوگیری شد.

جلوگیری از خروج سه میلیون دلار ارز از کشور با تعمیرات اساسی هواپیماهای فوکر 100

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، معاون امور مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی نفت گفت: تعمیرات اساسی یک فروند هواپیمای فوکر 100 در این شرکت هواپیمایی آغاز شد که با حداقل زمان و با استاندارد کارخانه سازنده در مدت سه ماه انجام شد.

جابریان‌اصل افزود: پس از 5 هزار ساعت پرواز و گذشت 6 سال از ساخت هواپیمای فوکر 100 تعمیرات آن شامل اصلاح های فنی اجباری و پیشنهادی از طرف کارخانه سازنده اجرا می شود.

وی ادامه داد: تعمیرات اساسی یک فروند دیگر از هواپیماهای فکور 100 این شرکت که از ابتدای امسال آغاز شده است تا پایان خرداد به پایان می رسد.

معاون امور مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی نفت ایران یادآور شد: تعمییرات اساسی هر فروند از این هواپیماها در خارج از کشور بیش از یک و نیم میلیارد تومان هزینه دارد که با تعمیر این هواپیماها در کشور تاکنون از خروج 3 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شده است.

هم‌اکنون 11 فروند هواپیما در شرکت هواپیمایی نفت ایران در اهواز وجود دارد که 4 فروند آن فوکر 100 هستند و بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی را انجام می‌دهند.

(دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید