یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۲۸
IOTC
سه شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۴۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
از ابتدای سال تاکنون؛

۲۱۰۰ پرواز در فرودگاه خارگ انجام شد/ جابجایی ۱۶۷ هزار مسافر

مدیرعملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به انجام دو هزار و ۱۰۰ پرواز در فرودگاه خارگ گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۶۷ هزار نفر جابجا شده‌اند.

۲۱۰۰ پرواز در فرودگاه خارگ انجام شد/ جابجایی ۱۶۷ هزار مسافر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، احمد باقری مقدم در حاشیه جلسه بررسی عملکرد فرودگاه شهدا خارگ اظهار داشت: در هفته بالغ بر ۹۲ پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه شهدای خارگ انجام می‌شود.


وی افزود: در ۹ ماه ابتدایی سال جاری دو هزار و ۱۳۰ پرواز از این فرودگاه انجام شده است که شامل ۱۶۷ هزار ۲۷۰ مسافر و حدود سه میلیون و ۴۰ هزار ۵۰۰ کیلوگرم بار همراه مسافر جابجا شده است.

مدیرعملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: این میزان مسافر شامل افراد بومی خارگ و کارکنان شرکت‌های نفتی مستقر در خارگ می‌شود.

باقری مقدم بیان کرد: پروازهای یاد شده به جزیره خارگ به طور عمده از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، بوشهر، اهواز، بهرگان و بالعکس انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طول باند فرودگاه جزیره خارگ پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یک هزار و ۲۰۰ متر بود که پس از انقلاب به یک هزار و ۸۰۰ متر افزایش یافت و در حال حاضر نیز، طول این باند دو هزار و ۳۳۴ متر و در حد استاندارد است.
(سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵) ۰۹:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید