جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۲۵
IOTC
دوشنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

اندیشه حضرت امام (ره) بر تفکر استقلال طلبی ملت های مستضعف جهان تاثیری عمیق داشت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: اندیشه حضرت امام (ره) بر تفکر استقلال طلبی ملت های مستضعف جهان تاثیر عمیق داشت.

اندیشه حضرت امام (ره) بر تفکر استقلال طلبی ملت های مستضعف جهان تاثیری عمیق داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به شرح زیر است:

باسمه تعالی

چهاردهم خرداد، روز فراق با رهبر حماسه و ایثار، سالروزعروج ملکوتی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)، ظلم ستیز عصر و اعجاز بزرگ قرن خمینی کبیر (ره) روزی سخت و دردناک برای ولایتمداران و فرزندان این مرز و بوم د ر تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

حضرت امام خمینی (ره) اسوه زهد و جهاد و عرفان، صلابت، عدالت، استقامت و اتحاد و یکدلی، به عنوان بزرگترین افتخار عصر حاضر، با رهبری خردمندانه خود نه تنها موجب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد که اثری شگرف بر تفکر استقلال طلبانه ملت های مستضعف جهان بر جای گذاشت.

انفاس قدسیه، روح عدالت خواه و تفکر جهادی آن بزرگ مردم تاریخ علاوه بر تحقق پیروزی های تاریخی ملت عظیم الشان ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب، تاثیری بس شگرف در خیزش مظلومان و بیداری اسلامی دراقصی نقاط جهان در سه دهه پیش تاکنون داشته است .

قیام 15 خرداد سال 42 نیز از رویدادهای ماندگار تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است که خیل عظیمی از ملت ولایتمدار، خداجو و غیرتمند این مرز و بوم با خون خود سد عظیم آن قدرت پوشالی را متزلزل کرد و زمینه از هم فروپاشیدگی رژیم منحوس پهلوی را با رهبری خمینی بت شکن (ره) فراهم آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز آن درس آموز شور و شهادت و همچنین شهدای والامقام 15 خرداد و انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت همیشه در صحنه ی ایران به ویژه کارکنان ولایتمدار و سخت کوش شرکت پایانه های نفتی ایران تسلیت عرض نموده؛ ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام اسلام و به خصوص شهدای عزیز صنعت نفت و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری مسئلت می نمایم.

سید پیروز موسوی

مدیرعامل

 

(دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید