پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۰
IOTC
شنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۳۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به همت مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران

گلزار شهدای خارگ رنگی تازه به خود گرفت

پروژه عام المنفعه مذکور هم اکنون مراحل پایانی خودرا پشت سر می گذارد و تا چد روز آینده با رنگ و لعابی تازه پذیرای میهمانان و زائرین شهدای گرانقدر جزیره خارگ خواهد بود.

گلزار شهدای خارگ رنگی تازه به خود گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران احمد باقری مقدم مدیر عملیات عمومی خارگ  اظهار داشت : امنیت و عزت امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا می باشد و همه مردم و کسانی که در این کشور از نعمت امنيت و آرامش برخوردارند وامدار خون شهداء هستند، آنهایی که از حیات و زندگی خود گذشتند تا ما امروز زنده باشیم.

وی در ادامه افزود : جزیره مقاوم خارگ به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی شهدای زیادی از خطم مقدم خارگ تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است و وظیفه همه مسولان این است که به امور خانواده های آنها رسیدگی کنند.

باقری مقدم تصریح کرد: با دستور مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران مبنی بر مرمت و بهسازی گلزار شهدای خارگ سقف وسایه بان گلزار شهدای این جزیره که در محل زیارتگاه میر محمد واقع شده است،توسط واحد طرحهای عمرانی این مدیریت با نصب حدود 600 متر مربع ورق پلی کربنات،به ارزش 800/000/000 ریال مورد تعمیر و بازسازی قرارگرفت.
مدیر عملیات عمومی خارگ در پایان یادآور شد : پروژه عام المنفعه مذکور هم اکنون مراحل پایانی خودرا پشت سر می گذارد و تا چد روز آینده با رنگ و لعابی تازه پذیرای میهمانان و زائرین شهدای گرانقدر جزیره خارگ خواهد بود.
(شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید