جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۸
IOTC
پنج شنبه / ۹ دی ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۳۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به همت مدیریت عملیات عمومی پایانه های نفتی ایران

اتمام مرمت وزیبا سازی مسجد امیر المومنین (ع) جزیره خارگ

مسجد امییر المومنین (ع ) جزیره خارگ که در منطقه شهری خارگ واقع شده است ، پس از گذشت حدود بیست سال از بازسازی آن،به همت مدیرت عملیات عمومی مرمت گردید.

اتمام مرمت وزیبا سازی مسجد امیر المومنین (ع) جزیره خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عبدالمجید ستایشی مدیر روابط عمومی عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت : امروز زیباسازی مساجد جایگاه خاص خود را دارد و مساجد نباید به صورتی باشند که جوانان تمایلی به ورود به مساجد نداشته باشند، شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی پیرامون خود زیباسازی و مرمت مکان های مذهبی را در اولویت پروژه های عمرانی خود قرار داد که پروژه با برنامه ریزی صورت گرفته توسط واحد عمران عملیات عمومی با موفقیت به پایان رسید.


وی در ادامه افزود: مسجد امییر المومنین (ع ) جزیره خارگ که در منطقه شهری خارگ واقع شده است ، پس از گذشت حدود بیست سال از بازسازی آن،به همت مدیرت عملیات عمومی مرمت گردید.
ستایشی تصریح کرد: پروژه مرمت این مسجد همراه با زیبا و جذاب سازی آن گامی دیگر در جهت خدمت رسانی به اهالی شریف و عمران جزیره خارگ میباشد، توسط مدیریت عملیات عمومی ودر راستای مسئولیتهای اجتماعی در سه فاز ( ساخت و نصب گلدسته ، سفارش ساخت ونصب کاشی های هفت رنگ بر سردرب ورودی و تعویض درب ورودی بزرگ چوبی آن) جمعا به ارزش 1/300/000/000 ریال اجرا و به مردم خارگ هدیه گردید.
(پنج شنبه ۹ دی ۱۳۹۵) ۱۳:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید