دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۹
IOTC
سه شنبه / ۷ دی ۱۳۹۵ / ۱۹:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۲۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

کارگاه تخصصی عفاف و حجاب در جزیره خارگ برگزار شد

کارگاه تخصصی عفاف و حجاب با همکاری امور فرهنگی پایانه‌های نفتی خارگ و با هماهنگی شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالن سینما صدف خارگ برگزار شد.

کارگاه تخصصی عفاف و حجاب در جزیره خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رضا برمک رئیس آموزش وپرورش خارگ بعد از ظهر سه‌شنبه در کارگاه تخصصی عفاف و حجاب ضمن تقدیر وتشکر ویژه از پایانه‌های نفتی خارگ برای برگزاری کارگاه مذکور بیان داشت: برگزاری کارگاه‌های عفاف و حجاب قدم‌های موثری است که می‌توان در راستای درونی ساختن فرهنگ استفاده از حجاب به خصوص حجاب برتر در دانش آموزان دختر از آنها استفاده کرد.



رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه خارگ درادامه ضمن توضیح مختصری در خصوص برنامه از لاک جیغ تا خدا عنوان کرد : باتوجه به محبوبیت برنامه مذکور دربین جوانان، دعوت از سوژه های این برنامه برای تبلیغ و ارشاد نوجوانان در مدارس بسیار کارساز و راهبردی بوده وجوانان را به سمت قبول اعتقادات قلبی به مسایل دینی هدایت می‌کند.


برمک ضمن تاکید بر لزوم ساخت برنامه‌هایی مانند از لاک جیغ تا خدا و انجام تبلیغات لازم از سوی مربیان پرورشی در مدارس دخترانه اظهار داشت: ساخت برنامه‌های مذکور در صدا وسیما جوانان را به این مهم رهنمون می‌شود که هر چه فرد با تمام جوارح و اعضایش از گناه دوری کند اصل عفاف وحجاب در جامعه ریشه دارتر خواهد شد.


وی در ادامه ضمن اشاره به آیات و احادیثی که در خصوص مسئله عفاف و حجاب وارد است افزود: در قرآن مجید بیش از ده‌ها آیه خصوصا در سوره احزاب و همچنین احادیث حضرت محمد (ص) و امامان اطهار(ع) در خصوص رعایت مسئله عفاف و حجاب آمده است که این نکته را متذکر شده که انسان‌ها برای داشتن زندگی با آرامش و جامعه سالم نیاز دارند که با عفاف در جا معه زندگی کنند.


در این کارگاه دانش آموزان سوالات مربوط به عفاف و حجاب را از سوژه‌های برنامه از لاک جیغ تا خدا مطرح کرده و دعوت شدگان نیز به سوالات دینی واعتقادی آنان به طور کامل پاسخ‌هایی براساس دستورات خداوند وقرآن ارائه کردند.


کارگاه مذکور در سه بخش مجزا ویژه بانوان شاغل در پایانه های نفتی خارگ، اولیای دانش‌آموزان و دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم با دعوت از سوژه‌های برنامه از لاک جیغ تا خدا در دو روز برگزار شد.
(سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵) ۱۹:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید