دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۸
IOTC
سه شنبه / ۷ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۲۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رئیس آموزش شرکت پایانه‌های نفتی ایران مطرح کرد :

سطح علمی و عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه دریانوردی افزایش یافته است

شرکت پایانه های نفتی ایران از اولین شرکت هایی در حوزه انرژی می باشد که مجوز برگزاری بیش از 14 دوره تخصصی دریایی را از سازمان بنادر ودریانوردی کشور بعنوان متولی دریانوردی کشور دریافت کرده است .

سطح علمی و عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه دریانوردی افزایش یافته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، علی احد پور با اشاره ارتقا سطح علمی دریانوردی در شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد : شرکت پایانه های نفتی ایران از اولین شرکت هایی در حوزه انرژی می باشد که مجوز برگزاری بیش از 14 دوره تخصصی دریایی را از سازمان بنادر ودریانوردی کشور بعنوان متولی دریانوردی کشور دریافت کرده است .

 

وی، افزود: باتوجه به نوع ساختار شرکت پایانه های نفتی ایران الخصوص در حوزه عملیات دریایی ، مبنای آموزش در این شرکت حوزه دریایی بوده که در 9 سال 95 شاهید اثر بخشی این مهم در انجام وظایف محوله از سوی وزارت نفت به این شرکت هستیم .

 

احدپور یادآور شد: با اخذ مجوز برگزاری دوره های تخصصی دریایی در مرکز آموزش پایانه نفتی خارگ ، هم اکنون شرکت پایانه های از اعتبار بالایی در سطح شرکت های عملیاتی دارد و می توان گفت این شرکت یکی از بزرگترین واحد های عملیاتی ، آموزشی و دریایی است .

 

وی خاطرنشان کرد: تجربه بالا و آموزش‌های دوره‌ای در زمینه خدمات دریایی و فعالیت‌های تخصصی، سبب شده تا از کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یک برند بین‌المللی در صنعت دریایی جهان یاد شود.

(سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید