سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۱
IOTC
چهارشنبه / ۱ دی ۱۳۹۵ / ۱۹:۴۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۱۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تاکید آیت الله هاشمی رفسنجانی به افزایش صادرات و فروش فرآورده های نفتی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به افزایش میزان صادرات نفت ایران در جزیره خارگ، گفت: باید شرایطی ایجاد شود که از خام فروشی فاصله بگیریم و فرآورده‌های نفتی را بفروشیم.

تاکید آیت الله هاشمی رفسنجانی به افزایش صادرات و فروش فرآورده های نفتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر چهارشنبه در همایش تجلیل از دریانوردان نمونه فارغ التحصیل در جزیره خارگ اظهار داشت: امروز هر چه در خارگ دیدیم همه چیز در حال تکامل و توسعه بود.

وی یادآور شد: من بازدیدهای زیادی از جزیره خارگ داشته ام ، اما امروز با تمام دفعات پیش متفاوت است؛ امروز جزیره خارگ سرحال و سر زنده است.

هاشمی رفسنجانی افزود: مخازن نفت خام را نه قبل از انقلاب و نه تا به حال اینگونه که شاهدیم ندیده بودم؛ بسیار خوشحالیم که صادرات نفت به این میزان شده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: باید شرایطی ایجاد شود که از خام فروشی فاصله بگیریم و به سمت صادرات و فروش فرآورده‌های نفتی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از سرمایه‌ گذاران ایرانیان مقیم خارج علاقمند و آماده سرمایه‌گذاری در ایران اسلامی می باشند، افزود: ایران اسلامی در حال جهانی شدن است اگر چه بعضی از این کلمه خوششان نمی‌آید.

(چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵) ۱۹:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید