سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۱
IOTC
چهارشنبه / ۱ دی ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۱۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبرداد

دستیابی به رکورد صادرات نفت/ ایجاد شرایط پهلودهی همزمان 10نفتکش

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از دستیابی به رکورد صادرات نفت به میزان ۷.۱ میلیون بشکه در روز، طي سال جاری خبر داد و افزود: با نوسازی و اجرای طراح های توسعه ای در بزرگترین پایانه های نفتی ایران، توان پهلودهی نفتکش ها در اسکله های پایانه نفتی خارگ، از 3 فروند به 10 فروند افزایش یافته است.

دستیابی به رکورد صادرات نفت/ ایجاد شرایط پهلودهی همزمان 10نفتکش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی صبح چهارشنبه در حاشیه سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به جزیره خارگ و بازدید از اسکله شرقی این پایانه، اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های صادرات نفت ایران برداشته شده است.

وی با اشاره به نوسازی، بهسازی و چابک‌سازی اسکله‌های صادرات نفت ایران، ادامه داد: شتاب عملیات ذخیره سازی، پهلودهی، بارگیری و تحویل نفت خام به مشتریان آسیایی و اروپایی جمهوری اسلامی تسهیل شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: همه فعالیت‌ها در پایانه‌های نفتی ایران توسط نیروهای توانمند وزارت نفت انجام می‌شود و هیچ برون‌سپاری در این زمینه انجام نشده است؛ این افتخار بزرگی است که به همت تلاشگران این شرکت در مناطق خارگ، عسلویه، شمال و ماهشهر به دست آمده است.

وی ادامه داد: در سال جاری به رکورد پهلودهی همزمان ۱۰ کشتی نفتکش و همچنین صادرات هفت میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه در روز دست یافتیم.

موسوی افزود: نوسازی و بهسازی اسکله‌های صادرات نفت ایران توسط نیروهای توانمند داخلی انجام شده و امکان پهلودهی و جداسازی همزمان 10 کشتی در پایانه بین المللی نفتی خارگ ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این موفقیت ها سبب شد شرکت پایانه‌های نفتی ایران استانداردهای بین‌المللی در حوزه های مختلف عملیاتی خود را از شرکت‌های معتبر دریافت کند.

(چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵) ۱۵:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید