شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۳
IOTC
دوشنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در دو ماه نخست سال جاری

ارزش کالاهای ساخته شده در پایانه های نفتی ایران به بیش از 7 میلیارد ریال رسید

مدیر بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ارزش کالاهای ساخت داخل این شرکت در دو ماه نخست امسال را بیش از 7 میلیارد اعلام کرد و افزود: این میزان، شامل 22 درصد از کل خرید های انجام شده در مدت یاد شده می باشد.

ارزش کالاهای ساخته شده در پایانه های نفتی ایران به بیش از 7 میلیارد ریال رسید

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  شرکت پایانه های نفتی ایران، ولی محمد دهقانپور، افزایش خرید از تولید کنندگان  داخلی به منظور تحقق خود کفایی  را راهبرد شرکت پایانه های نفتی  ایران در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اعلام کرد و افزود: در مدت یاد شده تعداد86 قطعه  کالا و تجهیزات به دست توانمندان داخلی برای این شرکت ساخته شده است.

 مدیر بازرگانی  شرکت پایانه های نفتی ایران همچنین با بیان اینکه ارزش کالاهای خریداری شده در دو ماه نخست سال جاری به 31 میلیاردو 510 میلیون ریال رسید، دامه  داد: در فروردین ماه امسال ارزش کالاهای خریداری شده از تولید  کنندگان داخلی 5 میلیارد و 900 میلیون ریال بود که 311 قلم کالا را در بر می گیرد.

دهقانپور تصریح کرد: در اردیبهشت  ماه سال جاری  ارزش خرید های داخلی این شرکت به  رکورد 24 میلیارد و  14  میلیون ریال رسید که شامل  قطعات یدکی و اقلام عمومی  مورد نیاز واحد های عملیاتی شرکت است.

 مدیر بازرگانی شرکت پایانه های  نفتی ایران ارزش ریالی اقلام خارجی  خریداری  شده را 825 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این رقم برای خرید  60 قلم کالای خارجی صرف شده است که تنها شامل 3 درصد از کل خرید های  انجام شده دراین مدت است.

 وی  فزود: شناسایی و گسترش منابع داخلی تامین کالا و ارزیابی ورده بندی  تامین کنندگان در راستای راهبرد شرکت پایانه های نفتی ایران برای جایگزین نمودن اقتصادی تولیدات داخلی  به جای  کالاهای خرید  خارج از هدف های مهم و بلند مدت  مدیریت مور بازرگانی این شرکت است.

(دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید