دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۰
IOTC
دوشنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۲۲
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

تجدید میثاق کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران با رهبر انقلاب

بیش از 130 نفر از مدیران, کارکنان ساکن خارگ و خانواده هایشان و همچنین تعدادی از اهالی بومی خارگ به منظور تجدید میثاق با آرمان های رهبر انقلاب روز 14 خرداد در حرم امام خمینی حضور یافتند .

 

  به گزارش  روابط عمومی پایانه های نفتی ایران,  جمعی130 نفره  متشکل از  مدیران, کارکنان ساکن خارگ و خانواده هایشان و همچنین  تعدادی از اهالی بومی  این جزیره به منظور تجدید میثاق با آرمان های رهبر انقلاب  روز  14 خرداد  در حرم  امام خمینی حضور یافتند ودر  بیست و دومین  سالگرد رحلت  بنیانگذار  انقلاب یاد و خاطره وی را  زنده نگه داشتند.

برپایه این گزارش,  50 درصد از هزینه های  اعزام زائران  خارگ به حرم  مطهر  امام  خمینی توسط  شرکت پایانه های نفتی  ایران  تامین شده است .

 همچنین علاوه براعزام  زائران  به تهران,  با تشکیل ستاد ارتحال در خارگ, یاد  و خاطره  رهبر انقلاب را با برگزاری  برنامه های متنوع  عزاداری  و استفاده از  استند ها و بنرهای  مختلف, گرامی  داشتند.

شایان ذکر است با برنامه  ریزی های  انجام شده برادران اهل تسنن خارگ  نیز همراه دیگر برادران دینی خود در مراسم عزاداری امام خمینی حضور یافتند ودر برگزاری هرچه با شکوهتر این مراسم تلاش کردند.

برگزاری مسابقه فرهنگی از زندگینامه امام خمینی,  تهیه و توزیع  بج و شال  های  عزا, دعوت از مداح اهل بیت و حضرت آیت الله حسینی بوشهری نماینده محترم مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از دیگر برنامه هایی بود که در خارگ انجام شد .   

(دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید