سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۸
IOTC
چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۵ / ۱۷:۵۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۱۶۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

«بچه‌های خاکستری» کودکان کار را به نمایش گذاشتند

بچه‌های خاکستری، از جزیره خارک به همدان آمده تا کودکان کار را در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به نمایش بگذارند.

«بچه‌های خاکستری» کودکان کار را به نمایش گذاشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، کارگردان «بچه‌های خاکستری» ، با اشاره به این موضوع اظهار کرد: این نمایش توسط امید نیاز درباره بچه‌های کار به رشته تحریر درآمده است.



الهام چنانی ادامه داد: بچه‌های کار دلسوزانه در سرما و گرما برای زندگی‌شان تلاش می‌کنند و در حالیکه ما با آرامش زندگی می‌کنیم، آنها به سختی در خیابان‌ها بین ماشین‌های در تکاپو هستند و هنگام خرید کردن می‌بینیم چطور التماس می‌کنند تا از آنها یک آدامس بخریم.


وی با بیان اینکه در این نمایش به قشر کودکان کار پرداخته شده، افزود: در ادامه نمایش می‌بینیم بحرانی برای آنها به وجود می‌آید و در ادامه گفتگوهایشان با یکدیگر به دیدگاه متفاوتی می‌رسند.


چنانی عنوان کرد: با توجه به اینکه مخاطبان جشنواره، کودکان و نوجوانان هستند اما این نمایش و همه نوشته‌های امید نیاز مخاطب خردسالان و کودکان نیز دارد چرا که در خیابان می‌بینیم کودکان خردسالی که هنوز صحبت کردن و راه رفتن هم نیاموخته‌اند، در میان کودکان کار هستند.
(چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵) ۱۷:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید