شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۸
IOTC
دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۵ / ۰۶:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۱۶۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

اصل مهم اتحاد آرمان مهم ملت ایران اسلامی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی به مناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت رسول اکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت، اصل مهم اتحاد و حفظ ارزش های دینی را از آرمان ها و دغدغه مهم ملت سربلند ایران اسلامی است.

اصل مهم اتحاد آرمان مهم ملت ایران اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران متن پیام سید پیروز موسوی به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا

آنچه که امروز من بر آن تکیه می کنم که یکى از وظایف بزرگ و درجه‏ اول ما مسلمانهاست، مسئله‏ى اتحاد و وحدت است.                 

                                                                                                                مقام معظم رهبری

میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) سراسر نور و رحمت الهی است و وجود با برکت و پراز عطوفت آن شخصیت عظیم الشان مایه مباهات جهانیان است. با بعثت این پیام آور رحمت، خداوند متعال عنایت خاص خود را به بندگانش ارزانی داشت و به امت اسلامی امر به اتحاد و همدلی نمود و الزام تحقق این امر الهی بود که رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) در راه ایجاد وحدت و همبستگی در میان مسلمین به جهد و کوشش پرداختند.

از زمان شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ قدرتی نتوانسته اتحاد و انسجام مردم این سرزمین را تحت الشعاع قرار دهد چرا که اصل مهم اتحاد و حفظ ارزش های دینی دغدغه ملت سربلند ایران اسلامی بوده است.

یقینا مردم شریف جزیره خارگ، نگین درخشان خلیج فارس نیز با درک اصل مهم اتحاد و وحدت، در تمام صحنه های حساس و سرنوشت ساز، همچون سیل خروشان به هم پیوسته و یک صدا، طنین وحدت را سرداده و خواهند داد؛ جهانیان مصداق اتحاد اعجاب انگیز مردم این جزیره را در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از تاسیسات صنعت نفت به نظاره نشستند.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله مطهرش حضرت امام جعفرصادق (ع)، به کارکنان صنعت نفت و به ویژه مردم غرورآفرین جزیره خارگ،  از درگاه خداوند متعال، سلامتی و سعادت روز افرون یکایک عزیزان را در پناه اسلام و قرآن مسئلت می نمایم.

امیدوارم برادران و خواهران اهل تسنن و تشیع همچون همیشه با نهایت وفاق و همدلی در سایه تعالیم دین مبین اسلام، در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و شاهد سربلندی روزافزون اسلام عزیز در تمامی گستره ی گیتی باشیم. انشاالله

 

سید پیروز موسوی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران

(دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵) ۰۶:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید