دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۰
IOTC
چهارشنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۱۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با حضور مشاور جوان وزیر نفت در جزیره خارگ انجام شد

راه اندازی نخستین حلقه کیفی صنعت نفت در شرکت پایانه های نفتی ایران

نخستین حلقه کیفی صنعت نفت امروز (چهارشنبه 8 خرداد) در مراسمی با حضور مشاور جوان وزیر نفت، مدیرعامل، مدیران و برخی از نخبگان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ راه اندازی شد

راه اندازی نخستین حلقه کیفی صنعت نفت در شرکت پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، روح الله تولایی در این مراسم با اشاره به اهمیت ایجاد حلقه های کیفی در شرکت های تابعه وزرات نفت، راه اندازی نخستین حلقه کیفی صنعت نفت در شرکت پایانه های نفتی ایران یک رویداد مهم در راستای توسعه فعالیت های پژوهشی صنعت نفت توصیف کرد و افزود: کانون متخصصان جوان صنعت نفت علاوه بر توسعه فعالیت های مبتنی بر کارشناسان جوان، عملیاتی کردن فعالیت ها از طریق حلقه های QC را بر عهده دارند که خوشبختانه با ایجاد این حلقه، فعالیت های مهم پژوهشی در سطح شرکت های تابعه صنعت نفت کلید می خورد.

وی یادآور شد: حلقه های کیفی پس از کمیته های اجرایی، به عنوان سومین حلقه در فعالیت های پژوهشی است که برای نخستین بار در شرکت پایانه های نفتی ایران راه اندازی و شکل می گیرد.

تولایی ادامه داد: نگاه وزیر نفت نسبت به بکارگیری جوانان در صنعت نفت و حضور آنها در جبهه های مختلف کاری، بسیار عملیاتی و از شعاری بودن به دور است؛ به دلیل وجود این نگاه از سوی وزیر نفت، فعالیت های کاری جوانان در صنعت نفت متحول شده است.

وی گفت: هم اکنون 2700 نفر عضو کانون های تفکر جوانان می باشند؛ این جوانان مدیران آینده صنعت نفت می باشند. یکی از راهبردهای کانون، توانمندسازی اعضا بر اساس مسوولیت ها و اولویت های کاری صنعت نفت است تا از طریق پرورش این عزیزان، مدیران متخصص و خلاق آینده صنعت نفت تامین شود.

مشاور جوان وزیر نفت تصریح کرد: پرداختن به مدیریت دانش سازمانی  و نقش مشاوره ای کانون های تفکر دو ویژگی مهم این کانون هاست؛ وظیفه کانون تفکر جوانان صنعت نفت ایجاد فکر نو و ایده های خلاقانه است.

تولایی ادامه داد: کانون های تفکر در هر شرکت حامی مشاوره ای مدیران آن شرکت است؛ مدیران عامل می توانند این کانون ها را به گونه ای رهبری می کنند تا بستری مناسب برای ایجاد ایده های نو و تحقق وظایف و ماموریت های آن شرکت فراهم شود.

وی با بیان اینکه وزیر نفت بر مستندسازی فعالیت ها تاکید دارد، تصریح کرد: مستندسازی فعالیت ها در شرکت پایانه های نفتی ایران به دلیل نوع کار انجام شده، می تواند در انتقال تجارب و تخصص های مدیریتی به بدنه صنعت نفت و سایر شرکت های تابعه وزارت نفت اثرگذار باشد.

(چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید