جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۵
IOTC
دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۵ / ۰۰:۰۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۱۵۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

شتاب در تکمیل پروژه های نوسازی اسکله های صادرات نفت خام

اجرای پروژه نوسازی و توسعه اسکله "آذرپاد" و "تی" در پایانه صادراتی خارگ به همت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران به پایان رسید

شتاب در تکمیل پروژه های نوسازی اسکله های صادرات نفت خام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، شرکت پایانه های نفتی ایران برای به منظور تسریع در انجام ماموریت های بین المللی وزارت نفت در حوزه صادرات نفت خام، آخرین مراحل پروژه نوسازی اسکله های "آذرپاد" و "تی" را با شتاب بیشتری انجام می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، صادق دراوی پور مدیر امور فنی این شرکت با بیان این مطلب در جنع خبرنگاران محلی افزود: پروژه نوسازی و توسعه اسکله «آذر پاد» در پایانه صادراتی خارگ به همت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در حال تکمیل است.

وی در ادامه افزود:با انجام تعمیرات نوسازی و توسعه اسکله پایانه های نفتی ایران عمر مفید این اسکله ها را تا حد زیادی افزایش می یابد .

داروی پور تصریح کرد : افزایش ضریب ایمنی اسکله ها، کاهش هزینه های تعمیراتی و افزایش سرعت پهلو گیری کشتی ها را از جمله مزیت های مهم پروژه نوسازی و توسعه "آذرپاد" و "تی"  عنوان کرد.

مدیر فنی شرکت پایانه های نفتی ایران در پایان یادآور شد : این اسکله به وسیله دو نمایشگر کامپیوتری به ساحل مرتبط می‌باشد و مجهز به سیستم کمک ناوبری پیشرفته، سیستم اطفاء حریق خودکار و نیمه خودکار و سیستم چرخشی و گرمایشی سوخت به منظور پیشگیری از لخته شدن آن می‌باشد.

(دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵) ۰۰:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید