شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۳
IOTC
یکشنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۱۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران

وضعیت اسکان کارکنان پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ ساماندهی می شود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر ساماندهی وضعیت اسکان کارکنان پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ تاکید کرد.

وضعیت اسکان کارکنان پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ ساماندهی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی امروز (یکشنبه 5 خرداد) در مراسم بهره برداری مجتمع اقامتی یاس در جمع مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: بحث انگیزش و تقویت منابع انسانی بسیار مهم است و در بهبود فرآیندهای عملیاتی اثربخش است.

وی ادامه داد: از زیرساخت های لازم برای تحقق این مهم، ساماندهی و ارتقای وضعیت اسکان کارکنان در مناطق عملیاتی است که این مهم باید به طور جد و با توجه به امکانات موجود در راس اولویت کاری مدیران در شرکت پایانه های نفتی ایران قرار گیرد.

موسوی تصریح کرد: این یک تصمیم عقلانی است چرا که  روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان مناطق عملیاتی باید افزایش یابد؛ از این رو باید ارائه خدمات اقامتی به کارکنان را به طور جدی پیگری کنیم.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: بین محل زندگی کارکنان و محیط کاری آنان، به لحاظ برخورداری از امکانات رفاهی و میزان آسایش نباید فاصله زیادی ایجاد شود.

موسوی تاکید کرد: در راستای فعال نمودن دیگر پروژه های ساماندهی و بهینه سازی فضاهای اقامتی، با حفظ استانداردهای روز، باید اصل مهم صرفه جویی و حفظ منابع مالی را اساس کار خود قرار دهیم.

(یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید