جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۶
IOTC
دوشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

حضور دبیرکمیته پدافند غیر عامل کل کشور درخارگ

اولین جلسه پدافند غیرعامل طرح جامع منطقه خارگ در سال 90 با حضورغلامرضاغریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران وداود احمدی نژاد دبیرکمیته پدافند غیرعامل کشور و معاونین وی و مدیر کل استانداردهای وزارت نفت و همچنین مدیران و روسای HSE شرکت های پتروشیمی و فلات قاره و شرکت ملی نفتکش درسالن اجتماعات پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

حضور دبیرکمیته پدافند غیر عامل کل کشور درخارگ

 

اولین جلسه پدافند غیرعامل طرح جامع منطقه خارگ در سال 90  با حضورغلامرضاغریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران وداود احمدی نژاد دبیرکمیته پدافند غیرعامل کشور و معاونین وی و مدیر کل استانداردهای وزارت نفت و همچنین مدیران و روسای HSE  شرکت های پتروشیمی و فلات قاره و شرکت ملی نفتکش درسالن اجتماعات پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

  عباس رزمی ریس کمیته پدافند غیر عامل  شرکت پایانه ها نفتی ایران با اعلام این مطلب افزود:  پس از جلسات متوالی که در این شرکت درباره پدافند غیر عامل تشکیل شده بود و با توجه به  اهمیت جزیره خارگ و لزوم  توجه به -پدافند غیر عامل در این منطقه, این کارگروه درخارگ حضور یافت  و قرار بر این شد تا جلسات مختلفی در این زمینه جهت طرح جامع منطقه خارگ برگزارشود.

وی تصریح کرد: با  توجه به حساسیت جزیره خارک و روند اجرایی پدافند غیر عامل  و کاهش آسیب پذیری  این منطقه در بحران ها  مسائل مربوط به پدافند غیر عامل با جدیت پیگیری می شود.

رزمی گفت: پس از اتمام این جلسات, هیات یاد شده  از تاسیسات شرکت های پایانه های نفتی ایران, فلات قاره, پتروشیمی خارگ  شرکت ملی نفتکش بازدید کردند و قرار براین شد  تا با همکاری  هر سه شرکت یک کمیته فرعی در خصوص طرح جامع منطقه خارگ بوجود آید و کارگروه کارشناسی با کمیته پدافند غیر عامل کشور هماهنگی  های لازم در زمان کوتاه بوجود آورند.

به گفته ریس کمیته پدافند غیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران, طرح جامع پدافند غیرعامل منطقه خارگ  راهی به  سوی کاهش  آسیب  پذیری در زمان تهدید و بحران برای کل تاسیسات و افراد  حاضر در جزیره  اعم از افراد بومی  و نظامی خواهد بود.

 

(دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید