دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۵
IOTC
سه شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۵ / ۱۹:۱۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۰۹۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

خارگی‌ها میزبانی شایسته برای نفت هستند/ اجرای طرح‌های عام‌المنفعه

مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه خارگی‌ها میزبانی شایسته برای نفت هستند، گفت: صنعت نفت به مسئولیت‌های اجتماعی خود در خارگ پایبند است.

خارگی‌ها میزبانی شایسته برای نفت هستند/ اجرای طرح‌های عام‌المنفعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمد نورزی فرداظهار کرد: صنعت نفت ایران به عنوان بزرگترین صنعت کشور، در عمر بیش از ۱۰۰ ساله خود اقدام‌های بسیاری همسو با مسئولیت اجتماعی داشته و در مناطق عملیاتی انجام داده است.


وی اضافه کرد: جزیره خارگ هم به علت جایگاه ویژه در صادرات نفت و هم حضور جمعیت قابل توجهی از افراد بومی و خانواده‌های کارکنان شرکت‌های مختلف نفتی و غیر نفتی در زمینه اجرای پروژه‌های عام المنفعه در این منطقه قابل توجه است.

مدیر پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، محیط زیستی، اشتغالزایی از جمله اقدام‌هایی است که صنعت نفت در جزیره خارگ انجام داده تا رضایتی افزون‌تر به ارمغان آورد.

نوروزی‌فرد تصریح کرد: مردم جزیره خارگ از دیرباز میزبانی شایسته، برای صنعت نفت بوده‌اند و ما نیز تلاش داریم تا آنجا که امکان دارد خدمات مناسبی به مردم این جزیره ارائه کنیـم و از همه ابزارها و ظرفیت‌ها برای رضایت‌مندی مردم این جزیره از خدمات ارائه شده استفاده کرده‌ایم.

وی به حمایت از ورزش در جزیره خارگ به عنوان یکی دیگر از خدمات ارائه شده اشاره کرد و افزود: به منظور بهبود شرایط علمی دانش آموزان جزیره نیز دوره‌های آموزشی خوبی در این جزیره برگزار شده است.

مدیر پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: جذب و اشتغال نیروهای بومی در منطقه عملیاتی خارگ نیز از دیگر برنامه‌های مهمی بود کــه به صورت جدی اجرا شده و همچنان برنامه‌ریزی لازم برای اثرگذارتر و منسجم‌تر شدن فعالیت‌ها و خدمات اجتماعی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: خدمات پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران و اداره آموزش این شرکت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، خدمات عام‌المنفعه بسیاری ارائه می‌کنند. در جزیره خــارگ خدمات‌رسانی در ۳ بخش انجام می‌شود که عملیات عمومی خــارگ، اداره خدمات پشتیبانی شــرکت پایانه‌های نفتی ایران و اداره آموزش این شرکت در قالب مسئولیت‌های اجتماعــی خدمــات عــام‌المنفعه بسیاری را ارائه می‌کنند که بخشی از آنها ثبت و گزارش شده است.
(سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵) ۱۹:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید