چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۶
IOTC
شنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۵ / ۱۴:۰۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۰۹۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

چهارمین گوی شناور پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از افزایش حوزه های فعالیتی این شرکت در پایتخت انرژی کشور خبر داد و افزود: با توجه به افزایش تولید و حجم صادرات میعانات گازی پارس جنوبی، چهارمین گوی شناور پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه در آینده راه اندازی می شود.

چهارمین گوی شناور پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی با اشــاره به اهمیت کار تلاشگران این شرکت در منطقه پارس جنوبی گفت: اهمیت کار پایانه عسلویه پشتیبانی از تولید و ذخیره ســازی گاز و میعانات گازی پارس جنوبی است، به نحوی که برای تدوام صدور میعانات گازی و پایداری و جلوگیری توقف از تولید پالایشگاه ها، حتی در شرایط بد آب و هوایی، کارکنان این شرکت  با توجه به تجربه وتوانمندی خود و استفاده از ناوگان دریایی پیشرفته و به روز ماموریت دریایی و پهلودهی کشتی ها را انجام داده اند. 

وی تجربه و خطرپذیری بالا در مدیریت و کارکنان پایانه های نفتی ایران در پایانه عسلویه را دلیل بارگیری و صادرات دربدترین شرایط عملیاتی و آب و هوایی دانست که به دلیل پربودن مخازن ساحلی و برای جلوگیری از ایجاد شرایط بحرانی در کشور انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار امیدواری کرد: درصورت راه اندازی آزمایشگاه سایت دو پایانه میعانات گازی عسلویه مجهز بــه آخرین و پیشــرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی صدور میعانات گازی می شود. پایانــه عســلویه در مجاورت پارس جنوبی، گلــوگاه صادرات میعانات گازی کشور اســت که صادرات میعانات وفرآورده ها از این پایانه انجام می شود.

موسوی تصریح کرد: در حال حاضر، با توجه به دوران پساتحریم و افزایش حجم صادرات این پایانه به مراتب بیش از گذشــته اهمیت یافته و توجه به افزایش تقویت نیروی انســانی و توسعه زیر ساخت ها در اولویت قرار گرفته است. 

(شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵) ۱۴:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید