شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۵
IOTC
یکشنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۲۰۹
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

مجتمع اقامتی یاس در پایانه نفتی خارگ به بهره برداری رسید

مجتمع اقامتی یاس در محل مجموعه مسکونی 22 بهمن پایانه نفتی خارگ بعداز ظهر امروز (یکشنبه 5 خرداد)در مراسمی با حضور سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و جمعی از مدیران این شرکت به بهره برداری رسید.

مجتمع اقامتی یاس در پایانه نفتی خارگ به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیر خدمات و پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران در این مراسم گفت: مجتمع اقامتی یاس شامل 19 اتاق دو تخته در زمینی به مساحت 688 متر مربع ساخته شده است.

محمدرضا رسول خمینی افزود: این مجتمع در مدت هفت ماه و به همت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران، مطابق با استانداردهای یک هتل درجه یک کشور احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای در ساخت این مجتمع اقامتی، 350 میلیون تومان صرفه جویی شده است، یادآور شد: هزینه ساخت یک متر مربع بنای ساختمانی در جزیره خارگ بیش از یک میلیون و سیصد هزار تومان است اما برای ساخت این مجتمع با تلاش کارکنان و استفاده بهینه از امکانات موجود، حدود 500 میلیون تومان هزینه شد.

رسول خمینی تصریح کرد: ساخت مجتمع اقامتی یاس برای کارکنان مدیریت خدمات و پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران یک دوره آموزشی بود؛ از این رو بنا داریم با حفظ این توان، وضعیت دیگر مجتمع های مسکونی شرکت را با هدف بهبود و ساماندهی وضعیت اسکان کارکنان ارتقا دهیم.

(یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید