شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۴
IOTC
یکشنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۰۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در سفر 22 روزه به اروپا

دوچرخه سوار پایانه نفتی ایران فرهنگ ایرانی اهدای خون را ترویج می کند

مصطفی سنامیری کارمند اداره حراست عملیات عمومی خارگ در حرکتی خودجوش ، سفر 22 روزه خود به اروپا را با حمایت سازمان انتقال خون کشور آغاز کرد تا فرهنگ ایرانی اهدای خون را ترویج کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مصطفی سنا میری به همراه علی اصغر صلواتیان در سفر 22 روزه خود مسیر کشورهای مجارستان، اسلواکی، اتریش،آلمان، سوییس و فرانسه را با شعار اهدای خون اهدای زندگی رکاب خواهند زد.

دوچرخه سوار پایانه نفتی ایران در پایان سفر خود به جشن بزرگ روز تقدیر از اهداکنندگان خون روز 14 ژوئن مقارن با 24 خرداد در فرانسه ملحق خواهد شد.

مدیر عامل سازمان انتقال خون در مراسم اعزام دو رکاب زن کشور، اظهار کرد: اهدای خون نشان دهنده نیات دگر خواهانه و عزم ملی برای مشارکت در حل مشکلات دیگران است.

دکتر توگه با اشاره به دهمین سالگرد روز جهانی اهدا کنندگان که در کشور فرانسه جشن گرفته خواهد شد گفت: امسال سومین سالی است که ما نیز با حرکتی نمادین به ترویج این فرهنگ جهانی کمک می کنیم و با اعزام دوچرخه سواران ایرانی به این حرکت می پیوندیم.

وی ضمن تشکر از حرکت خودجوش آقایان صلواتیان و سنامیری که قرار است از مجارستان تا فرانسه را رکاب بزنند گفت: ترویج فرهنگ والای اهدای خون در کشور سبب شده است ایران در منطقه و جهان جایگاه ممتازی در زمینه انتقال خون پیدا کند.

دکتر توگه ادامه داد: در سال 2 میلیون و 600 هزار داوطلب اهدای خون و 2 میلیون اهدا کننده داریم و امروز از تمامی مردم خیر خواه که با فرهنگ ملی- مذهبی خود اوج همکاری را نشان داده اند تشکر می کنیم.

وی در پایان با تاکید بر شعار سال جاری که " اهدای خون اهدای یک زندگی است" گفت: امیدواریم برای پیام رسانی با هدف همبستگی جهانی و اعتلای غرور آمیز پرچم سه رنگ ایران همچون همیشه موفق و سر افراز باشیم.

(یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید