شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۲
IOTC
یکشنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۲۰۶
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء
به همت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران

عملیات سوئیپ بلاست مخزن شماره 105 پایانه نفتی شمال انجام شد

رئیس پایانه نفتی شمال از انجام عملیات سوئیپ بلاست مخزن شماره 105 این پایانه نفتی خبر داد و افزود: این عملیات با تلاش و همت کارکنان پایانه نفتی شمال، در مدت پنج روز انجام شد.

عملیات سوئیپ بلاست مخزن شماره 105 پایانه نفتی شمال انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محسن شاهدوست افزود: با انجام این فعالیت توسط کارکنان پایانه نفتی شمال و عدم واگذاری به پیمانکار، به میزان حدود 200 میلیون ریال صرفه جویی شد.

وی هدف از انجام این عملیات را تمیزکاری و برداشتن رسوبات نفتی از سطح ورق های کف مخزن شماره 105 این پایانه و آماده سازی سطح جهت انجام بازدید دقیق تر و ضخامت سنجی توسط کارشناسان اداره بازرسی و خوردگی فلزات اعلام کرد.

شاهدوست ادامه داد: برآورد انجام کار طبق شرح پیمان مبلغ بیش از 208 میلیون رسال بود و پس از بازگشایی پاکات مناقصه، کمترین نرخ پیشنهادی پیمانکاران شرکت کننده، مبلغ 229 میلیون رسال بود؛ در نتیجه این اعلام قیمت، واحد تعمیرات مکانیک پایانه نفتی شمال این عملیات را با قیمت 36 میلیون رسال انجام داد.

وی یادآور شد: زمان انجام عملیات یاد شده، پنج روز کاری بود که در مقایسه با فعالیت های مشابه بر روی دیگر مخازن ذخیره سازی نفت خام و فرآورده های نفتی این پایانه که توسط پیمانکار به مدت 13 روز انجام شده، قابل توجه و چشمگیر است.

شاهدوست افزود: عملیات سوئیپ بلاست مخزن 107 توسط پیمانکار و با دو دستگاه در مدت 13 روز انجام شده بود؛ این درحالی است که عملیات یاد شده  بر روی مخزن شماره 105 با یک دستگاه و در مدت پنج روز انجام شده است. 

(یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید