یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۰
IOTC
پنج شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۴۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۰۴۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پروژه نوسازی و بهسازی مدرسه آزادی خارگ افتتاح شد

پروژه نوسازی و بهسازی مدرسه آزادی خارگ با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیران این شرکت و همچنین مقامات محلی به بهره برداری رسید.

پروژه نوسازی و بهسازی مدرسه آزادی خارگ افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رئیس آموزش و پرورش خارگ ظهر پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: تفاهم و تعامل خوبی بین مجموعه شرکت پایانه‌های  نفتی ایران و آموزش و پرورش وجود دارد.

رضا برمک با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بین این دو نهاد، اضافه کرد: این تفاهم و تعادل می‌تواند به توسعه پایدار علمی و آموزشی منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نگاه آموزش و پرورش نگاه روبه جهانی است، با هوشمند سازی مدارس می توانیم در انجام این مهم موفق تر عمل کنیم.


رئیس پایانه نفتی خارگ بیان داشت: مدرسه می‌تواند به عنوان اساس و بنیاد تربیت نیروهایی باشد که منطقه و ما را به سمت کمال و تعالی هدایت کنند.

عباس اسدروز افزود : با تاکیدات مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به دو محور کاری، توجه به نیروی انسانی و توجه به محیط پیرامونی، شرکت پایانه های نفتی ایران در کنار وظایف ذاتی خود نگاه ویِژه‌ای به محیط پیرامونی دارد که در این راستا این مدرسه بازسازی و افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی پایانه های نفتی ایران ، فعالیت‌های انجام شده در این پروژه شامل تخریب و بازسازی مجدد سقف مدرسه،‌ گچ کاری دیوارها،‌ تعویض و نصب درب و پنجره‌ها به صورت upvc، اجرای نمای آجر حیاط و نمای بیرونی،‌ تعویض سیستم برق کشی مدرسه، نصب سیستم اعلان حریق،‌ نصب سیستم هوشمند در  ۹ کلاس،‌ تهیه و نصب کولر دوتکه سرد و گرم برای کلاس‌ها، تعمیر کلی سرویس بهداشتی و کفسازی حیاط مدرسه بوده است.

(پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵) ۱۵:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید