یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۱
IOTC
پنج شنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۰۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در پیامی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

موسوی: فتح خرمشهر روحیه ایثار و مقاومت ملت ایران را به جهان شناساند

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی به مناسبت سوم خرداد، فتح خرمشهر را پیروزی بزرگ الهی خواند و آن را نماد سرافرازی و رمز پیروزی ملت ایران اسلامی دانست و گفت: فتح خرمشهر روحیه ایثار و مقاومت ملت ایران را به جهان شناساند.

موسوی: فتح خرمشهر روحیه ایثار و مقاومت ملت ایران را به جهان شناساند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران متن پیام تبریک سید پیروز موسوی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

 

سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، تجلی‌گر الطاف خداوند و نصر بزرگ الهی بود که مقاومت را به عنوان نماد سرافرازی و رمز پیروزی درتاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند و روحیه جانفشانی، ایثار و مقاومت ملت ایران را به جهانیان شناساند؛ ملتی که دست خدا را بالاتر از هر قدرتی می بیند و پیروزی ها و موفقیت های بزرگ  تاریخ خود را عنایت ویژه و اراده خالق هستی می داند.

این باور و روحیه عمیق بود که در بین رزمندگان اسلام در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس حاکم شد و تصویری به یادماندنی و غرورآمیز از مقاومت و ایثار در دفاع از مرز و بوم ایران در قاب خاطره تاریخ ثبت نمود و این گونه شد که فرزندان میهن اسلامی با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود.

مجاهدت و مقاومت دلیرانه مردم و وحدت و یکپارچگی آنان با نیروهای مسلح کشور سبب افزایش و قابلیت نظام مردمی جمهوری اسلامی شد و این ظرفیت برجسته کافی بود تا دشمنی که در ابتدا رویای اشغال سه روزه خرمشهر را در سر می پروراند، تمامی معادلات، باورهای پوچ و ذهنیت های خود را عبث و بیهوده بیابد و چاره ای جز پذیرش شکست و عقب نشینی نداشته باشد.

در همسویی با مقاومت حماسی و غیرتمندانه مردم، جانفشانی کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ که هدف دوم دشمن بود، حماسه دیگری آفرید و دشمن را در نقشه های شوم خود ناکام گذاشت و این نشانه شجاعت، مقاومت و فداکاری غیرتمندانه مردانی است که با غیرت دینی و ملی خود نگذاشتند صادرات نفت به عنوان ثروت ملی حتی یک روز قطع شود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان، سالروز این پیروزی بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس  و خصوصا کارکنان پرتلاش شرکت پایانه های نفتی ایران و خانواده محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق  خدمتگذاری همگان در مسیر پاسداشت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

سید پیروز موسوی

مدیرعامل

(پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید