دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۴
IOTC
سه شنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۰۱۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

مجلس از بازنگری مقررات پاداش بازنشستگان نفت حمایت کند

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی خواهان بازنگری مجلس بر مقررات پرداخت پاداش بازنشستگان نفتی شد و اظهار امیدواری کرد که نمایندگان مجلس در این موضوع، دغدغه کارکنان صنعت نفت را لحاظ کنند.

مجلس از بازنگری مقررات پاداش بازنشستگان نفت حمایت کند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران و  به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، رضا خلیلی در واکنش به مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره تغییر مقررات پرداخت پاداش به بازنشستگان صنعت نفت، گفت: بی شک نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی همانطور که در گذشته حمایت های خود را از تلاشگران عرصه صنعت نفت به اثبات رسانده اند، در این برهه حساس نیز دغدغه های کارکنان زحمتکش نفت را لحاظ و مرتفع خواهند کرد.

وی افزود: آرامش و اطمینان خاطر کارکنان نفت، لازمه حصول به اهداف اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است و مجموعه صنعت نفت این روزها با تمام توان خود در تلاش است تا از منابع جمهوری اسلامی ایران در میدان‎های مشترک صیانت کند و در این مسیر سخت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی همانند گذشته صنعت نفت را برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور حمایت می کنند.

خلیلی با اشاره به تلاش ایران برای صیانت از حق خود در مسیر تولید از میدان های مشترک، تصریح کرد: در این مسیر چشم خارجی ها به توانمندی متخصصان و مهندسان نخبه ایرانی است تا آنها را جذب کنند و هر اقدامی که باعث بی انگیزه شدن منابع انسانی شود، صنعت نفت را یک قدم از تحقق اهداف مهم دور می کند.

وی ضمن قدردانی از پیگیری های وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این زمینه، تاکید کرد: کارکنان صنعت نفت در این زمینه نگرانی نداشته باشند و بدون تردید مسئولان نفت به صورت مستمر این مسئله را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می کنند.

معاون امور عملیات غیرصنعتی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار امیدواری کرد: با توجه به شرایط کشور و اهمیت تلاش بی وقفه در روند توسعه میدان های مشترک نفت و گاز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصمیم های شایسته ای که منافع ملی را تضمین کند، اتخاذ خواهند کرد.
(سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵) ۱۴:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید