دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۱
IOTC
چهارشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۰۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با استقرار مهمترین استاندارد اجرای پروژه

مدیریت کیفیت پروژه در مناطق عملیاتی پایانه های نفتی ایران نهادینه شد

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: با استقرار مهمترین استاندارد اجرای پروژه، مدیریت کیفیت پروژه در مناطق عملیاتی پایانه های نفتی ایران نهادینه شده است.

مدیریت کیفیت پروژه در مناطق عملیاتی پایانه های نفتی ایران نهادینه شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عبدالله احمدی، کسب نخستین  گواهینامه  ممیزی استانداردISO 10006:2003  در سطح  شرکت ملی نفت ایران به شرکت پایانه های نفتی ایران را نتیجه نهادینه شدن مدیریت کیفیت در مناطق عملیاتی این شرکت عنوان کرد و افزود: این موفقیت سبب انسجام فعالیت هایی است که در نتیجه آن پروژه های مهم حوزه ذخیره سازی و صادرات نفت خام کشور را به خوبی اجرا می شوند.

وی ادامه داد: گواهینامه  ممیزی ISO 10006:2003 به عنوان  استاندارد مدیریت  کیفیت در پروژه ها مبنای  کاربرد مدیریت  کیفیت است و به منظور یکسان سازی پروژه ها با پیچیدگی های مختلف و قابل تعمیم به تمام مناطق عملیاتی است.

احمدی تصریح  کرد: برنامه  استقرار  این استاندارد از 8 ماه پیش در تمام مناطق عملیاتی  شرکت پایانه های نفتی ایران و به منظور  رفع مشکلات و بهبود فرآیند های مدیریت پروژه ها آغاز شد.

وی تاکید کرد:به منظور کسب اطمینان از استقرار و برقراری  سیستم  مدیریت کیفیت در سازمان  از شرکت SGS  به عنوان یک شرکت مستقل  دعوت شد که ممیزی شرکت راانجام دهد؛ خوشبختانه تیم ممیزی، انطباق سیستم  مستقر شده  با استاندارد را تایید و وضعیت شرکت پایانه های  نفتی  ایران را برای اخذ گواهینامه ممیزی استاندارد ISO 10006:2003 مناسب و مثبت ارزیابی کرد.

(چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید