شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۸
IOTC
دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۰۰۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه خارگ وارسی پروازی شد

سرپرست مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی از وارسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه‌های لار، لامرد، عسلویه، کیش و بندرعباس خبر داد.

دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه خارگ وارسی پروازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عبدالرحیم کاشف‌‌علیپور در همین رابطه عنوان کرد: هواپیمای فلایت‌چک شرکت فرودگاه‌ها در چهار روز گذشته وارسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه‌های ماهشهر، خارک و بوشهر را انجام داد و راهی فرودگاه شیراز شد. در حقیقت فرودگاه بین‌المللی شیراز یکی از بیس‌های مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی است و در آن آشیانه و امکانات مورد نیاز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در روزهای (۹ و۱۰ آبان ماه) فرصت استراحت و تعویض کروی پروازی هواپیمای فلایت‌چک فراهم است، اضافه کرد: این هواپیما روز سه‌شنبه (۱۱ آبان ماه) راهی فرودگاه‌ لار شده تا دستگاه‌های کمک ناوبری DVOR/DME و NDB را وارسی پروازی کند. سپس وارد فرودگاه لامرد می‌شود تا دستگاه‌های کمک ناوبری VOR/DME و NDB را هم وارسی کند.

سرپرست مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی ادامه داد: هواپیمای فلایت‌چک در سفر سه روزه خود به فرودگاه عسلویه دستگاه‌های کمک ناوبری ILS و DVOR/DME را وارسی پروازی می‌کند.

طبق گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وارسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری VOR/DME و NDB فرودگاه کیش و دستگاه‌های ILS، DVOR/DME و NDB فرودگاه بندرعباس از دیگر ماموریت‌های روزهای آتی این هواپیماست.

(دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵) ۱۷:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید