شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۳
IOTC
دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۰۰۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رئیس اداره آموزش وپرورش خارگ:

پدافند غیرعامل در مدارس خارگ فرهنگ‌سازی می‌شود

رئیس اداره آموزش وپرورش خارگ گفت: پدافند غیرعامل در مدارس خارگ فرهنگ‌سازی می‌شود

پدافند غیرعامل در مدارس خارگ فرهنگ‌سازی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رضا برمک عصر شنبه در نشست پدافند غیر عامل آموزش وپرورش خارگ اظهار داشت: پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیر نظامی است که به جنگ افزار نیاز ندارد.

وی اضافه کرد: با اجرای پدافند غیرعامل می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کرد و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد پس آگاهی بخشیدن به دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است.

رئیس اداره آموزش وپرورش خارگ افزود: از آنجایی که آموزش و پرورش طیف وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرد لذا فرهنگ‌سازی در خصوص پدافند غیر عامل از طریق آموزش در مدارس می‌تواند موثرتر و کاربردی‌تر باشد.

وی ضمن ارائه روزشمار اجرای برنامه هفته پدافند غیر عامل گفت: اداره آموزش وپرورش خارگ ضمن تشکیل ستاد پدافند غیر عامل و صدور ابلاغ برای اعضای اداری و  مدیران مدارس سعی دارد به یهترین شکل ممکن آموزش‌های لازم را در این خصوص به دانش آموزان و خانواده‌هایشان ارائه دهد.

رئیس پدافند غیر عامل اداره آموزش وپرورش منطقه خارگ در خصوص برنامه های اجرایی این هفته، از برگزاری برنامه‌هایی از قبیل مسابقات نقاشی، کلاس‌های توجیهی آموزش پدافند غیر عامل به دانش آموزان، مسابقه عکاسی و مقاله نویسی، صبحگاه مشترک و.... خبر داد.

(دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵) ۱۴:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید