شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۰
IOTC
دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۰۰۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پایانه ماهشهر قابلیت تبدیل شدن به فعال‌ترین پایانه‌ نفتی را دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منطقه عملیاتی ماهشهر شرکت پایانه های نفتی ایرات قابلیت تبدیل شدن به فعال‌ترین پایانه‌ نفتی را دارد.

پایانه ماهشهر قابلیت تبدیل شدن به فعال‌ترین پایانه‌ نفتی را دارد
علی گلمرادی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایان های نفتی ایران اظهار کرد: روند صادرات نفت ایران مطلوب است و این نشان می دهد کشورمان در حوزه سیاست های کلان نفتی، تولید، انتقال و صادرات ظرفیت سازی موثر کرده است.
عضو کمیسیون انرژی افزود: کشورهای عضو سازمان صادرکننده نفت (اوپک) براساس ظرفیت های تولید و صادرات، اثرگذاری خواهند داشت بنابراین توسعه توان نفتی برای کشور پیامدهای مثبت خواهد داشت.
وی با اشاره به توان پایانه های نفتی ایران برای صادرات افزود: کشورمان در منطقه موقعیت مطلوبی دارد بنابراین به نفع اقتصاد و اهداف برنامه های توسعه کشور باید از آن بهره برد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: احیای سهم ایران در بازار جهانی نفت، موفقیت برای دولت و کشور تلقی می شود زیرا ایران با گذر از جنگ قیمتی، راهبرد خود را محقق کرد. 
این نماینده مجلس افزود: ظرفیت سازی در حوزه نفت و انرژی از مسیر سرمایه گذاری موثر و ارتقا توانمندی ها کمک خواهد اهداف برنامه ششم توسعه کشور با ضریب بهتری محقق شود.
وی گفت: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی بهره گیری از ظرفیت ها موقعیت های کشور است زیرا سرمایه گذاری در بخش های که مزیت های اقتصادی کشور محسوب می شود اثربخش تر خواهد بود لذا یکی از این مزیت ها حوزه نفت و انرژی است.
گلمرادی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌های آینده، در راستای توسعه فعالیت شرکت پایانه های نفتی در بخش‌های مختلف صادرات فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی، پایانه‌ی ماهشهر به یکی از فعال‌ترین پایانه‌های شرکت تبدیل خواهد شد.
(دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵) ۱۵:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید