دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۵
IOTC
جمعه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۲۰
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

تداوم کمک رسانی شرکت های صنعت نفت مستقر در خارگ به مردم دشتی بوشهر

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از آخرین اقدامات امدادرسانی شرکت های صنعت نفت مستقر در جزیره خارگ به زلزله زدگان شهرستان دشتی بوشهر خبر داد و افزود: پزشکان متخصص بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ در قالب یک گروه مجهز با اعزام به شهرستان دشتی بوشهر، سلامت محیط زلزله زده را برای جلوگیری از شیوع بیماری های احتمالی کنترل می کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی یادآور شد: در ساعات اولیه زلزله، با دستور وزیر نفت، ستاد بحران را با حضور تمام شرکت های نفت و پتروشیمی مستقر در خارگ تشکیل دادیم و برای امدادرسانی به هموطنان عزیزمان در زلزله‌ شهرستان دشتی بوشهر برنامه ریزی های لازم انجام شد.

وی افزود: اقلام مورد نیاز زلزله زدگان و آسیب دیدگان را طبق اعلام نیاز از سوی ستاد مدیریت بحران استان بوشهر در قالب پنج محموله ارسال کردیم؛ ضمن اینکه به منظور پاکسازی محیط و آواربرداری یک گروه از کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران به منطقه دشتی اعزام شدند.

موسوی با بیان اینکه شرکت های صنعت نفت مستقر در جزیره خارگ امکانات و تجهیزات خود را برای کمک رسانی به زلزله زدگان دشتی بوشهر بسیج کردند، افزود: یک فروند بالگرد در همان ساعات اولیه پس از وقوع زمین لرزه، به شهرستان دشتی اعزام شد و هم اکنون در حال امداد رسانی است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: یک فروند هواپیمای اورژانس هوایی از نوع فوکر 50 نیز با حالت اضطراری و آماده باش کامل برای جابجایی مجروحان زلزله دشتی اختصاص یافت.

موسوی با بیان اینکه شرکت پایانه های نفتی ایران و تمام شرکت های مستقر در جزیره خارگ آمادگی کامل برای کمک به خانواده های خسارت دیده دارند تصریح کرد: حضور صنعت نفت در کنار مردم و همکاری تلاشگران صنعت نفت در جزیره خارگ با آسیب دیدگان زلزله ، الیتام‌بخش درد و رنج مردم داغدار آن منطقه است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: تلاشگران صنعت نفت مستقر در جزیره خارگ با روحیه بسیجی و جهادی خود برای کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله تلاش می کنند و امدادرسانی خود را تداوم می دهند و در کنار مردم خوب دشتی هستند.

(جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید