دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۵
IOTC
یکشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۹۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در بین شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران

پایانه های نفتی ایران نخستین گواهینامه ایزو 10006 را کسب کرد

شرکت پایانه های نفتی ایران برای نخستین بار در سطح شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران گواهینامه ایزو 2003: 10006 (گواهینامه استاندارد مدیریت پروژه) کسب کرد.

پایانه های نفتی ایران نخستین گواهینامه ایزو 10006 را کسب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی، مدیر عامل پایانه های نفتی ایران در نشست کسب گواهینامه استاندارد یاد شده، گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران با ماموریت دریافت، ذخیره سازی، بارگیری و تخلیه نفت خام و فرآورده های نفتی نقش بسیار مهمی در تدارم پایدار تولید نفت و گاز کشور ایفا می کند.

وی افزود: ماهیت فعالیت های شرکت پایانه های نفتی ایران ایجاب می کند که برای تحقق ماموریت های خود پروژه های سرمایه ای متعددی اعم از صنعتی و غیرصنعتی طراحی و اجرا کند که در این راستا مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت بنابر شرح وظایف سارمانی خود مسئولیت اجرای این ماموریت کلیدی را عهده دار است.

موسوی توجه ویژه به روش های نوین مدیریت که ماحصل اجرای کیفی و به موقع پروژه ها در نتیجه کنترل و نظارت دقیق است را از مهم ترین وظایف مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران برشمرد.

وی تصریح کرد: مروری بر سوابق شرکت پایانه های نفتی حاکی از توجه ویژه به عملکرد روزآمد سیستمی است که بهترین نشانه این تصمیم را می توان در سیستم های استقرار یافته شرکت در سال های گذشته شامل استانداردهای مدیریت های کیفیت، زیست محیطی، ایمنی، سلامت شغلی و مدیریت کیفیت در آزمایشگاه ها مشاهده کرد.

موسوی از استقرار پنجمین سیستم استاندارد در مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد و اظهارامیدواری کرد که این مدیریت بتواند در پیاده سازی هر چه بهتر الزامات این سیستم و همچنین طراحی و اجرای پروژه های تحت مدیریت خود، گام های اطمینان بخش و استواری بردارد.   

(یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید