پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۵
IOTC
چهارشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۹۷
گزارشگر : ۲
سرویس خارک
امروز و به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران

پانزدهمین نشست کمیته بررسی کمیت و کیفیت نفت خام کشور در جزیره خارگ برگزار شد

پانزدهمین نشست کمیته کنترل و بررسی کمیت و کیفیت نفت خام، گاز و سایر محصولات تولیدی شرکت ملی نفت ایران امروز (چهارشنبه ٢٥ اردیبهشت) به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ برگزار شد.

پانزدهمین نشست کمیته بررسی کمیت و کیفیت نفت خام کشور در جزیره خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، پیگیری پروژه های مرتبط با سیستم های اندازه گیری و همچنین افزایش کیفیت مواد نفتی و تصمیم گیری در خصوص تعریف و تصویب پروژه های جدید با هدف بهینه سازی و ارتقای سیستم های اندازه گیری در راستای مطابقت با استانداردها و فن آوری های روز دنیا و همچنین برآورده کردن نیازهای مشتریان و ذی نفعان از جمله مباحث قابل طرح در این نشست بود.

یکسان‌‌سازی استانداردهای بین‌المللی مورد قبول وزارت نفت درخصوص اندازه‌گیری کیفیت محصولات تولیدی در سطح شرکت ملی نفت ایران، به روز رسانی بانک اطلاعات محصولات هیدروکربوری شرکت ملی نفت ایران، تشکیل کمیته‌های کارشناسی ویژه برای پیگیری مسایل طرح شده، استفاده از توان پژوهشگاه صنعت نفت در حل مشکلات فرا روی این صنعت ، همکاری و مساعدت شرکت‌ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات متقابل، از جمله دستاوردهای برگزاری نشست‌های این کمیته است.

اعضای کمیته یاد شده را شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، پایانه های نفتی ایران، نفت فلات قاره، نفت مناطق مرکزی ایران، نفت و گاز پارس، نفت و گاز اروندان، مهندسی و توسعه نفت، مدیریت‌های امور بین‌الملل، برنامه‌ریزی تلفیقی،HSE ، پژوهش و فناوری، اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی و پژوهشگاه صنعت نفت تشکیل می دهند.

کمیته یاد شده با محوریت مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز و با مشارکت شرکت‌های تولیدی و عملیاتی و همچنین مدیریت‌های ستادی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت از سال ١٣٨٥ تشکیل و نخستین جلسه آن در اول مردادماه سال ١٣٨٥ برگزار شد.

 

(چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید