شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۰
IOTC
چهارشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۹۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) وروز زن

سید پیروز موسوی، در پیامی ولادت با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن به کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت.

پیام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) وروز زن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن این پیام به شرح زیر است:

وجود مقدس بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا، ام ابیها (سلام ا... علیها) در پیشگاه خداوند متعال و ائمه‌ معصومین (ع) از منزلت و عظمت خاصی برخوردار بوده به گونه ای که وجود مبارک و ملکوتی این بانوی بزرگوار، الگویی برای تمام  انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان می باشد؛ ارزش این الگوی الهی تا بدان جاست که پیروی از آن، بستر کمال و معنویت را برای وجود زن فراهم می نماید.

به رغم وجود نگاه ابزاری کشورهای غربی و عقاید جاهلیت پیرامون شخصیت زن، اما دین مبین اسلام با نگاه ارزشی، جایگاه زن  را با حفظ کرامت انسانی، عزت بخشیده است و امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و احیای ارزش‌های معنوی و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، بانوان ایران اسلامی با الگوپذیری از آموزه‌های فاطمی، هم در نهاد خانواده، وظیفه تربیتی خود را داشته و هم در سطح جامعه مشارکت فعال در تمامی عرصه ها دارند.

در خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س)، ضمن تبریک این ولادت خجسته به تمام مادرانی که برای جوانان و دلاوران این مرز و بوم و به ویژه کارکنان صنعت نفت ، با الگوپذیری از ام ابیها (س) مادری کردند و همچنین تبریک و تهنیت به بانوان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران از خداوند متعال ، سلامت و عزت تمام بانوان مسلمان ایران به ویژه مادران عزیز شهدای والا مقام صنعت نفت را مسألت می نمایم.

سید پیروز موسوی

مدیرعامل

(چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید