شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۲۸
IOTC
دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۹۳۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران عنوان کرد:

ایمن‌سازی مخازن ذخیره‌سازی پایانه‌های نفتی خارگ و شمال

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: ارتقای مکانیسم‌های نگهداری و اقدامات پیشگیرانه از وقوع حادثه در مخازن ذخیره‌سازی پایانه نفتی خارگ و پایانه نفتی شمال در دستور کار است.

ایمن‌سازی مخازن ذخیره‌سازی پایانه‌های نفتی خارگ و شمال

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی یکشنبه‌شب در نشست کارگروه ایمن‌سازی مخازن ذخیره‌سازی اظهار داشت: نقش حیاتی و تاثیرگذار مخازن ذخیره‌سازی مواد نفتی در زنجیره تولید  ایجاب می‌کند تا نسبت به رعایت الزامات و انجام اقدامات مراقبتی از منابع ملی تلاش گسترده داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تاکید کرد: ارتقای مکانیسم‌های نگهداری و اقدامات پیشگیرانه از وقوع حادثه در مخازن ذخیره‌سازی ضروری است و باید اقدامات اصلاحی تعیین شده در مطالعات و ارزیابی ریسک‌های موجود در قالب پروژه‌های تعیین شده در نظر گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت پایش دوره‌ای مخازن با در نظر گرفتن شاخص‌های بازرسی فنی، تعمیرات، ایمنی و زیست محیطی افزود: کارگروه‌های ارتقای ایمن‌سازی پایانه نفتی خارگ و پایانه نفتی شمال باید اقدامات لازم در زمان تعمیرات اساسی هر مخزن  در قالب برنامه زمان‌بندی شده را در دستور کار قرار دهند.

موسوی با بیان اینکه وظایف این کارگروها طبق الزمات hse به صورت کامل مشخص شده است، گفت: اطلاعات مربوط به تهیه، اصلاح و ارتقا سیستم اعلان و اطفا حریق و همچنین تامین آب آتش‌نشانی طبق استانداردهای روز جهان در سیستم‌های مخازن ذخیره‌سازی در پایانه‌های نفتی خارگ و شمال به طور مستمر به روزرسانی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، نشست هم‌اندیشی کارگروه‌های ارتقای ایمن سازی مخازن ذخیره‌سازی نفت خام شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارگ و پایانه نفتی شمال برگزار شد.

(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵) ۰۹:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید