پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۴۹
IOTC
شنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۹۳۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

سطح پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در جزیره خارگ ارتقا می‌یابد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: سطح پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در جزیره خارگ ارتقا می‌یابد و کارگاه‌های تخصصی و اقدامات پیشگیرانه و برنامه‌های آموزشی در دستور کار است.

سطح پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در جزیره خارگ ارتقا می‌یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی صبح شنبه در حاشیه نشست پدافند غیرعامل درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال طراحی و تدوین یک برنامه زمان‌بندی مدون برای ارتقای سطح پدافند غیرعامل در جزیره خارگ هستیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: به‌زودی کارگروه‌های متعددی در سطوح مختلف به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ایجاد خواهد شد. 

موسوی خاطرنشان کرد: در مسیر تقویت آموزش‌های حرفه‌ای به‌ویژه در حوزه پدافند غیرعامل و سایبری با هدف اقدام‌های پیشگیرانه حرکت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: از همه پتانسیل موجود در جزیره خارگ برای ارتقای سطح دانش پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استفاده خواهد شد. 

وی از فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل اجرای صحیح پدافند غیرعامل در سطح یک منطقه نام برد و اظهار کرد: در گام نخست باید فرهنگ پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در مجموعه‌ها نهادینه و سپس الزامات آن برنامه‌ریزی و پیاده شود. 

موسوی بیان کرد: همیشه تهدیدها به ما یادآوری می‌کند که توجه به مباحث پدافند غیرعامل با نگاهی ویژه‌تر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مباحث پدافند غیرعامل بسیار گسترده و فراگیر است و باید به این مباحث خصوصا در زمینه آموزش به‌صورت ویژه وارد شویم و این مهم با ملاحظات بیشتری پیگیری شود.

(شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵) ۱۰:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید