جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۷
IOTC
یکشنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۹۱۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

پدافند غیرعامل ضرورت انکارناپذیر در جزیره استراتژیک خارگ است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: پدافند غیرعامل ضرورتی انکارناپذیر در جزیره استراتژیک خارگ است تا در کنار آموزش‌های لازم به کارکنان و مردم، در تمام شرایط برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشیم.

پدافند غیرعامل ضرورت انکارناپذیر در جزیره استراتژیک خارگ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی پیش از ظهر امروز در آیین معرفی فرمانده پدافند غیرعامل جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان جزیره استراتژیک نقش مهمی در فعالیت‌های حوزه نفت و گاز کشور دارد.

 

وی بیان کرد: با وجود فعالیت‌های گسترده نفت و گاز در خارگ، ضرورت ایجاد فرماندهی پدافند غیرعامل در این جزیره احساس می‌شد که این امر امروز محقق شد.

 

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه 93 درصد نفت خام کشور از خارگ صادر می‌شود، تصریح کرد: هم اکنون علاوه بر شرکت پایانه‌های نفتی، پالایشگاه و شرکت‌های نفتی دیگری هم در خارگ فعالیت دارند و با جود فعالیت‌های نفتی و گازی مردم شریف این جزیره هم همواره با صنایع نفت و گاز همراهی داشتند.

 

موسوی بیان کرد: پدافند غیرعامل ضرورتی انکارناپذیر در جزیره استراتژیک خارگ است تا در کنار آموزش‌های لازم به کارکنان و مردم، در تمام شرایط برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشیم.

 

بر اساس این گزارش، در این آیین طی حکمی از سوی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور  سید پیروز موسوی به‌عنوان فرمانده ارشد HSE و پدافند غیر عامل جزیره خارگ منصوب شد.

(یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵) ۱۱:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید