جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۸
IOTC
شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۵ / ۰۸:۵۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۹۰۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر امور فنی پایانه‌های نفتی ایران:

نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور پایانه‌های نفتی ایران بومی‌سازی شد

مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی پروژه‌های بهسازی و نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور شرکت پایانه‌های نفتی ایران بومی‌سازی شده است.

نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور پایانه‌های نفتی ایران بومی‌سازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، صادق درآوی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نوسازی و بهسازی لنگرگاه‌ها و گوی های شناور متعلق به شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای افزایش صادرات نفت کشور به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده در شش ماهه اول سال ۹۵ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تمامی عملیات بهسازی و نوسازی توسط نیروهای بومی به انجام می‌رسد، افزود: واحد فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تکیه بر توان داخلی و مبنا قراردادن بیانات مقام معظم رهبری در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی پروژه‌های بهسازی و نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور این شرکت بومی سازه شده است.

مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: تعمیرات به‌صورت مدون و  دوره‌ای در شرکت پایانه‌های نفتی ایران اجرا می‌شود. 

صادق درآوی‌پور با تاکید بر این که تعمیر گوی شناور بدون برون‌سپاری و با اتکا به توان فنی و مهندسی کارشناسان شرکت پایانه‌های نفتی ایران انجام می‌شود، یادآور شد: این گوی شناور بعد از بهسازی و نوسازی آماده بهره‌برداری و سرویس‌دهی به نفتکش‌هایی با ظرفیت ٢٥٠ هزار متریک تن است،

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران ، گوی شناور وسیله‌ای ٢٠٠ تنی است که یک لنگرگاه شناور محسوب می‌شود و امکان بارگیری و صادرات نفت خام و فرآورده‌های نفتی را در فضای خارج از لنگرگاه‌های ثابت فراهم می‌کند.

(شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵) ۰۸:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید