دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۷
IOTC
سه شنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

آماده باش کامل شرکت پایانه های نفتی ایران برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده بوشهر

با تشکیل کمیته بحران صنعت نفت در جزیره خارگ، شرکت پایانه های نفتی ایران برای کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله در استان بوشهر، به حالت آماده باش کامل درآمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، لحظاتی پس از وقوع زمین لرزه 6.1 ریشتری در استان بوشهر، امروز (20 فروردین) کمیته بحران صنعت نفت در جزیره خارگ با حضور مدیریت  اچ.اس.یی، بهداشت و درمان  و مدیریت عملیات عمومی پایانه های نفتی ایران و شرکت نفت فلات قاره با هدف کمک رسانی فوری به آسیب دیدگان زلزله شهرستان دشتی استان بوشهر، تشکیل جلسه داد.

کمیته بحران صنعت نفت در جزیره خارگ، در این نشست برای اعزام گروه های تخصصی امداد و همچنین ارسال اقلام دارویی و مواد غذایی برنامه ریزی کرده تا با اعلام نیاز از سوی دستگاه های اجرایی استان بوشهر امدادرسانی لازم به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی این استان انجام شود.

طبق اعلام سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور، دو روستای شنبه و سنا بر اثر وقوع زمین لرزه 1/6 ریشتری در شهر کاکی شهرستان خورموج واقع در استان بوشهر به شدت تخریب شده اند.

زمین لرزه یاد شده ساعت 16 و 22 دقیقه و 12 ثانیه عصر امروز به وقوع پیوست و هنوز آمار مشخصی از تعداد آسیب دیدگان این زمین لرزه گزارش نشده است.

 

 

 

(سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید