دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۳
IOTC
چهارشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۸۶۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

دستیابی به اهداف توسعه با حفظ نیروی انسانی کارآمد محقق می شود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی تصریح کرد: دستیابی به اهداف توسعه با حفظ وارتقاء دارایی های فیزیکی، محیطی و به ویژه نیروی انسانی کارآمد محقق می شود.

دستیابی به اهداف توسعه با حفظ نیروی انسانی کارآمد محقق می شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام تبریک سید پیروز موسوی به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی به شرح زیر است:
 
((کسی که گروهی از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش سوزی نجات دهد بهشت بر او واجب می شود))
(پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم)

توسعه صنعت نفت با توجه به حجم عظیم منابع نفت و گاز  موتورمحرک توسعه و پیشرفت کشور می باشد. دستیابی به اهداف توسعه با حفظ وارتقاء دارایی های فیزیکی، محیطی و به ویژه نیروی انسانی کارآمد محقق خواهد شد. در همین راستا و  بمنظور کاهش و به حداقل رساندن مخاطرات توسعه صنعتی، همواره مناطق عملیاتی شرکت انجام امور شناسایی و کنترل خطرات، ارزیابی و مدیریت ریسک فرآیندها و فعالیت های عملیاتی و اجرایی، اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر ومنظم و استقرار و پایش سیستم مدیریت HSE را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به پیاده سازی و اجرای آن اقدام نموده است .در چنین شرایطی و با وجود مخاطرات احتمالی ناشی از خطای نیروی انسانی، نقص در عملکرد  تجهیزات، حوادث طبیعی ودیگر عوامل حادثه ساز  همکاران  HSE و آتش نشانان شرکت با بهره گیری از  تخصص، تجربه و تعهد خود مبتنی بر انگیزش  نیروی انسانی،  در حوادث مختلف    بارها  حماسه آفریدند که نمونه بارز آن جانفشانی  در حماسه  اطفاء حریق مخازن ذخیره سازی نفت در سال گذشته بوده که این امر با همیاری و کار گروهی دیگر کارمندان سازمان به بهترین وجه محقق و موجب سربلندی در حفظ و تداوم فعالیت ها ی شرکت گردید.
در همین راستا و با توجه به فرا رسیدن هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی   و آتش نشانی برخود لازم می دانم از کلیه همکاران سازمان به ویژه آتش نشانان پر تلاش و متعدد تشکر و قدردانی  نمایم. امید است همچنان با بهرمندی و بکارگیری مدیریت دانش و اجرای فرآیندهای ایمنی در راستای شکوفایی و پیشرفت شرکت و اهداف متعالی سازمان گام برداشته و همواره به یاد داشته باشیم:
((محیط کار ایمن نتیجه آگاهی و همکاری همگانی  است و الزامات HSE  غیر قابل مذاکره  می باشد.))

سید پیروز موسوی

مدیرعامل

 

 

(چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵) ۱۳:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید