دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۰
IOTC
چهارشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۸۶۷
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

برگزاری دوره آموزش آمادگی و مقابله در سوانح جسمی در پایانه های نفتی ایران

رییس اداره آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران از برگزاری دوره آموزش آمادگی و مقابله در سوانح جسمی برای کارکنان این شرکت خبر داد و افزود: این دوره آموزشی همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی در محل مرکز آموزش پایانه نفتی خارگ برگزار می شود.

برگزاری دوره آموزش آمادگی و مقابله در سوانح جسمی در پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، علی احدپور گفت: این دوره‌ آموزشی با ابلاغ وزارت نفت و برنامه ریزی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در چند مرحله و به منطور آشنایی کارکنان با خطرهای جسمی به مدت دو روز به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

وی یادآور شد: ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﻤﮕﺎﻧﻰ برای ﭘﻴﺶ ﮔﻴﺮﻯ ﻭ ﺁﻣﺎﺩﮔﻰ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﺳﻮﺍﻧﺢ و ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺿﺮﻳﺐ سلامت و ایمنی کار در شرکت مناطق عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران همواره مورد تاکید پیروز موسوی، مدیرعامل این شرکت بوده است.

احدپور تصریح کرد: اهمیت کاربرد مقررات عوامل موثر ایجاد حادثه و شناخت آتش همراه با روش‌های اطفاء حریق، شناخت عوامل موثر در تصادفات رانندگی، نکات ایمنی در رانندگی، سوانح ناشی از عوامل شیمیایی و بیولوژیک، اشتعال و گاز طبیعی همچنین آشنایی با گام‌های مختلف مدیریت واکنش در شرایط اضطراری از جمله سرفصل‌های عمده این دوره‌ است.

(چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵) ۱۲:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید