دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۸
IOTC
شنبه / ۳ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۸۲۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عملیات عمومی خارگ خبر داد:

نصب سیستم نوین و استاندارد اعلان پرواز در فرودگاه خارگ

مدیر عملیات عمومی خارگ از نصب سیستم نوین و استاندارد اعلان پرواز در فرودگاه شهدای خارگ خبر داد.

نصب سیستم نوین و استاندارد اعلان پرواز در فرودگاه خارگ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، احمد باقری مقدم اظهار داشت: به منظور برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء خدمات فرودگاهی و کسب رضایت مسافرین و مراجعین فرودگاهی و آگاهی مسافران از وضعیت پروازهای روزانه، نشست و برخاست پروازها، تاخیرهای احتمالی و روند تشریفات پرواز از لحظه ورود به فرودگاه تا خروج از آن، سیستم اعلان پرواز فرودگاه شهدای خارگ تعویض و مطابق با استانداردهای روز جهانی با تلاش مسئولان و متخصصین فرودگاه شهدای خارگ و شرکت آریا ارقام بروز رسانی شد. 

وی در مورد هدف از نصب این سیستم جدید افزود: ایجاد یک سامانه مرکزی برای ارائه اطلاعات همزمان پروازهای فرودگاه‌ها به صورت هوشمند و یک سیستم متمرکز کشوری در تمامی فرودگاه‌ها است که قابلیت اطلاع رسانی دقیق و یکپارچه در این حوزه را فراهم می‌کند و عملا هیچ‌گونه عدم انطباق اطلاعات پروازها در مبدا و مقصد مشاهده نخواهد شد.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این سامانه کاملا تحت وب بوده که این امر سهولت و سرعت استفاده از این سیستم را بالا خواهد برد و تمامی دستگاه های متصل به شبکه از جمله موبایل و تبلت قابلیت استفاده از این سامانه را خواهند داشت. به علاوه اینکه مشکلات و حجم کار حوزه پشتیبانی فنی در سمت کاربر را به حداقل خواهد رساند.

باقری مقدم ادامه داد: اتصال این سیستم به سامانه های دیگر فرودگاهی برای دقیق تر شدن اطلاع رسانی (وب سایت فرودگاه، سیستم پاسخ‌گویی تلفنی، عوارض فرودگاهی و...) گزارش گیری های عملکردی و آماری بسیار دقیق و متنوع تحت فرمت‌های مختلف و همچنین استفاده از استانداردهای بروز در این حوزه و تغییر در جلوه‌های بصری نمایشگرهای سالن برای راهنمائی هر چه بهتر مخاطبین از وضعیت پروازهای روزانه، تاخیرهای احتمالی و هزینه پایین تجهیزات این سیستم از دیگر مزایای این سامانه است. 

مدیر عملیات عمومی خارگ در پایان با اشاره به اینکه فرودگاه خارگ هفتمین فرودگاه ایران است که با این سیستم در ایران مجهز است افزود: در رده فرودگاه های شرکت نفت تنها فرودگاه جزیره خارگ مجهز به این سیستم است که توانست به جمع استانداردترین فرودگاه های کشور ملحق شود.
(شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵) ۱۲:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید