دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۳۵
IOTC
شنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۸۰۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی خبر داد:

تجهیز پایانه‌های نفتی ایران به مجهزترین سیستم‌های اندازه‌گیری

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: پایانه‌های نفتی ایران به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های اندازه‌گیری نفت مجهز شده است که این سیستم‌ها جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد.

تجهیز پایانه‌های نفتی ایران به مجهزترین سیستم‌های اندازه‌گیری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی  اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به لحاظ برخورداری از تجهیزات و سیستم دقیق اندازه‌گیری نفت خام و میعانات گازی برای مشتریان دارای اعتبار جهانی است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه طراحی و ساخت این سیستم‌ها برای اولین بار در خاورمیانه توسط مختصصان داخلی و با حمایت این شرکت انجام شده است افزود: این نوع دستگاه به لحاظ دانش طراحی از پیچیده‌ترین تجهیزات صنعت نفت به شمار می‌رود.

موسوی بیان کرد: این دستگاه برای مشتریان خارجی بسیار قابل توجه بوده و به منظور اندازه‌گیری حجمی نفت خام صادراتی از اسکله شرقی (T) و ساحل اسکله آذرپاد استفاده می‌شود که هر دو مکان از مجموعه‌ای مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های اندازه‌گیری نفت تعبیه شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: این سیستم‌ها با دقت زیاد، کار اندازه‌گیری و محاسبه نفت صادراتی را انجام می‌دهند.

وی گفت: صحت دستگاه‌های اندازه‌گیری هر ساله با نظارت بازرسین مستقل مورد آزمایش و کالیبره قرار گرفته تا حصول اطمینان شود که دستگاه‌های اندازه‌گیری از دقت کافی و محاسبه دقیق نفت صادراتی مطابق با آخرین استانداردهای شناخته شده بین‌المللی برخوردار است.

(شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵) ۱۴:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید