دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵
IOTC
شنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۸۰۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به میزبانی پایانه‌های نفتی؛

خارگ قهرمان مسابقات هندبال نونهالان استان بوشهر شد

تیم جزیره خارگ موفق شد مقام قهرمانی مسابقات هندبال نونهالان استان بوشهر را که در جزیره خارگ برگزار شد، کسب کند.

خارگ قهرمان مسابقات هندبال نونهالان استان بوشهر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جمشید شیخ زاده رئیس هیئت هندبال جزیره خارگ  اظهار کرد: مسابقات هندبال نونهالان استان بوشهر با شرکت چهار تیم بوشهر، خارگ، جم و برازجان به میزبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در محل سالن شهید آباش جزیره خارگ برگزار شد.

وی  افزود: در این مسابقات، تیم ها به مدت دو روز به  صورت دوره‌ای به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت تیم نونهالان جزیره خارگ با سه برد متوالی و مربیگری وحید عرب‌زاده بازیکن ملی‌پوش خارگی، به مقام قهرمانی دست یافت.

شیخ زاده با اشاره پتانسیل خوب هندبال در استان بوشهر گفت: امیدواریم توجه بیشتری به هندبال استان بوشهر از نظر مالی و تأمین امکانات از سوی فدراسیون هندبال صورت گیرد.

وی با اشاره به وضعیت داوری این مسابقات، گفت: داوری مسابقات در حد قابل قبولی بود به گونه‌ای که می‌توان گفت حاشیه‌ای برای این مسابقات وجود نداشت.

رئیس هیئت هندبال خارگ اضافه کرد: باتوجه به رویکرد جدید فدارسیون هندبال، اتفاقات خوبی در هندبال رخ داده است و در حال حاضر هندبال به صورت اصولی و از رده های پایه در حال برنامه‌ریزی و توسعه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران ، این مسابقات جمعه‌شب در حالی با قهرمانی جزیره خارگ به پایان رسید که تیم‌های برازجان و بوشهر مقام دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

(شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵) ۱۰:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید