یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۱
IOTC
یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

شرکت پایانه های نفتی ایران میزبان کاروان راهیان نور

شرکت پایانه های نفتی ایران امسال نیز همچون سال های گذشته، میزان دو هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور بود که در طی 10 روز ابتدای سال جاری، با حماسه آفرینی مردم و کارکنان صنعت نفت در دوران هشت سال دفاع مقدس در جزیره خارگ آشنا شدند.

شرکت پایانه های نفتی ایران میزبان کاروان راهیان نور

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی با اعلام این مطلب افزود: دو هزار نفر از روز شنبه ٢٦ اسفند تا ١٠ فروردین امسال در قالب هشت گروه از سراسر کشور، وارد جزیره خارک شدند.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: به طور متوسط روزانه ٢٠٠ نفر در قالب کاروان راهیان نور به جزیره خارک اعزام ‌شدند و با رشادت ها و مقاومت های کارکنان صنعت نفت و مردم جزیره خارک در دوران دفاع مقدس که با جانفشانی های خود از تاسیسات محافظت کردند، آشنا شدند.

موسوی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با رشادت از تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کردند، ادامه داد: کارکنان صنعت نفت در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و جانفشانی خود، از اهداف انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) پاسداری کرده و اجازه ندادند تحت هیچ شرایطی صادرات نفت کشور متوقف شود.

وی با اشاره به اهمیت اعزام کاروان راهیان نور دریایی به جزیره خارک یادآور شد: بازدید عمومی به ویژه جوانان و نوجوانان از جزیره خارک، موجب آشنایی بیشتر آنها با ارزش های دفاع مقدس، آرمان های شهدا و موجب تقویت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد: بیمارستان زیرزمینی خارگ که در سال های دفاع مقدس به منظور رسیدگی به مجروحین جنگی و مداوای بیماران ساخته شده بود؛ به یک نمایشگاه تبدیل شده بود تا راهیان نور در سفر به جزیره خارگ از آن بازدید کنند.

موسوی افزود: برخی از کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران که در زمان جنگ تحمیلی از نزدیک شاهد بمباران تاسیسات و جانفشانی دلیرمردان برای حفاظت از صادرات نفت کشور بوده اند، به عنوان راوی، گوشه هایی از رشادت ها و ایثار آن روزها را برای کاروان های راهیان نور، روایت کردند.

(یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید