جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۰
IOTC
سه شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۷۹۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران مطرح کرد:

اقتصاد مقاومتی محور اصلی انجام ماموریت ها در پایانه های نفتی ایران است

توان عملیاتی، فنی و مهندسی شرکت پایانه های نفتی ایران با اتکا به بیانات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی افزایش یافته است .

اقتصاد مقاومتی محور اصلی انجام ماموریت ها در پایانه های نفتی ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در حاشبه جلسه اقتصاد مقاومتی این شرکت در گفتگو اختصاصی با خبرنگاران اظهار کرد : توان عملیاتی،  فنی و مهندسی شرکت پایانه های نفتی ایران با اتکا به بیانات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی افزایش یافته است .


موسوی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی محور اصلی فعالیت های وزارت نفت و بویژه شرکت ملی نفت ایران و شرکت پایانه های صادرات نفتی ایران بوده و یکی از اهداف شرکت پایانه ها اقدام وعمل در بحث اقتصاد مقاومتی بوده است که تاکنون طبق برنامه ریزی مدون ابتدا سال پیشرفت چشمگیری داشته ایم .


موسوی حمایت و توسعه شرکتهای دانش بنیان را از رویکردهای اساسی اقتصاد مقاومتی دانست و با تاکید بر لزوم افزایش حضور بخش خصوصی در فعالیت های اقتصاد مقاومتی به ویژه صنایع بالادستی تصریح کرد: مشارکت شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف ،کمک بزرگی به صنایع بالادستی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاوتی است .


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه تعمیر گوی های شناور یکی از سخترین و پیچیده ترین اقدامات مهندسی در کشور می باشد افزود : کارکنان عملیات و فنی این شرکت موفق به تعمییر گوی شناور بهرگانسر با تکیه بر توان فنی بومی در سال جاری شده است که باعث صرفه جویی شش میلیون و پانصد هزار یوریی شده است .


 

(سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵) ۱۵:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید