دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۳
IOTC
دوشنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۷۶۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به منظور تحقق مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران

بهره برداری از طرح های عمرانی در جزیره خارگ کلید خورد

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز گفت: به منظور اجرای مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، بهره برداری از طرح های عمرانی در جزیره خارک با هدف یکپارچه سازی و سهولت دسترسی به خدمات شهری کلید خورد.

بهره برداری از طرح های عمرانی در جزیره خارگ کلید خورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محسن امیریان با اشاره به این که طرح های عمرانی اولویت دار شرکت ملی نفت ایران درقالب برنامه های ملی اقتصاد مقاومتی در مناطق نفتخیز در حال اجرا است، افزود: با هدف دسترسی آسانتر و یکپارچه سازی خدمات شهری، بازار بزرگ میوه و مایحتاج خانواده های جزیره خارک با اعتبار یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان به مساحت هزار متر طی ١٢ ماه به بهره برداری رسید. این طرح ها از محل اعتبارات توسعه و عمران مناطق نفتخیز اجرا شده است.

وی افزود: در ادامه اجرای طرح های عمرانی، ورزشگاه چند منظوره بانوان با تامین اعتبار دو میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان در جزیره خارک ساخته می شود. این ورزشگاه در ابعاد ١٠٠ مترمربع و براساس مصوبات توسعه و عمران مناطق نفتخیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز گفت: درصدد هستیم امسال با اجرای طرح های مطالعاتی و برنامه ریزی های انجام شده ظرفیت اجرای پروژه های عمرانی در مناطق نفتخیز را تا ٧ هزار میلیارد ریال در همه بخش ها از جمله خدمات شهری، فرهنگی، راه و شهرسازی، محیط زیست و بهداشت و درمان افزایش دهیم.

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران گفت: در ماه های منتهی به شهریور ماه امسال ٢١ طرح عمرانی در راستای اجرای فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران در ١٠ استان کشور به بهره برداری رسیده است.

مدیر نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز کشور، توسعه زیرساخت های عمرانی ایران را بستر مهم و مناسبی بمنظور تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بدون تردید با مدیریت منابع در برنامه توسعه ششم کشور و حرکت در مسیر چشم انداز ١٤٠٤ به توسعه پایدار در تمامی بخش های مختلف کشور خواهیم رسید.

خارک جزیره‌ای مسکونی، متعلق به ایران و دارای اهمیت اقتصادی که در ۳۸ کیلومتری ساحل بندر گناوه در خلیج فارس قرار دارد و از توابع استان بوشهر است. این جزیره ١٤ هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از آن کارکنان اقماری صنعت نفت هستند.

(دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵) ۱۱:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید