جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۰
IOTC
دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۷۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

بهره برداری از چند پروژه رفاهی در پایانه نفتی خارگ

به مناسبت ایام ا... دهه فجر در مراسمی با حضور سید پیروز موسوی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران، اعضای هیات مدیره و سایر مسوولین شرکت، از چند پروژه رفاهی اجرا شده توسط مدیریت خدمات پشتیبانی بهره برداری شد.

بهره برداری از چند پروژه رفاهی در پایانه نفتی خارگ

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر، تلاش های دشمنان برای ناکام و ناموفق جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را نافرجام خواند، و افزود:  دشمنان با دسیسه هایی چون تحمیل جنگ 8 ساله، تهاجم فرهنگی و تحریم های اقتصادی تا کنون به هدف خود دست نیافته اند، به همین دلیل درصددند تا با شیوه های مختلف بدنه جامعه را از انقلاب جدا و ناامید نمایند.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران با تقدیر از تلاش های به عمل آمده در حوزه تعمیرات و بهسازی اماکن و منازل سازمانی  بر لزوم تسریع در انجام پروژه های مجتمع فرهنگی و هنری، استخر کارگری و مجتمع 72 واحدی تاکید کرد و افزود: خدمات و سرویس دهی به کارکنان با بهره برداری از این اماکن محقق خواهد شد، و بدین منظور انجام این پروژه ها باید شتاب بیشتری به خود گیرد.

در ابتدای این مراسم، محمدرضا رسول خمینی مدیر خدمات پشتیبانی، ضمن خوشامدگویی به حضار، گزارشی از عملکرد مدیریت خدمات پشتیبانی در حوزه تعمیرات اماکن، تاسیسات و بهسازی و توسعه فضای اقامتی ارائه کرد. وی با تشریح برنامه های مدیریت خدمات پشتیبانی در حوزه اماکن رفاهی، استفاده حداکثری از توان و امکانات داخلی و مصالح بازیافت شده برای تعمیرات اماکن با دیدگاه صرفه جویی را از ویژگی های بارز پروژه های اجرا شده برشمرد.

در پایان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره  پروژه های جاده مواصلاتی اداره آموزش، پل جاده حدفاصل منازل فرهنگیان و سالن شهید آباش ، کلاس های آموزشی فرهنگی و هنری، سالن پلاتو و کتابخانه کودک را رسماً افتتاح کردند.

(دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید