یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۲
IOTC
پنج شنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۱۷۳
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

خدمات رسانی به کارکنان و مردم خارگ، تسهیل و بیشتر می شود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از روند پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی در جزیره خارگ بازدید کرد.

خدمات رسانی به کارکنان و مردم خارگ، تسهیل و بیشتر می شود

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سیدپیروز موسوی در این بازدید، ضمن تأکید بر سرعت و شتاب بیشتر در صدور و استفاده از کارت تردد الکترونیکی، گفت: با صدور کارت هوشمند الکترونیکی تردد، گامی مهم در خدمات‌رسانی بهتر برای کارکنان و مردم این جزیره برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت خدمات رسانی مطلوب به مردم جزیره خارگ، افزود: تلاش می کنیم این مهم که از مصوبات هیأت محترم دولت می باشد، هر چه سریع تر انجام، و از این طریق مشکل تردد مردم و کارکنان تسهیل گردد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تأکید کرد: با اجرایی شدن این طرح، حضور و ایاب و ذهاب کارکنان و ساکنین بومی جزیره خارگ ساماندهی می شود، و بی شک سرویس دهی و خدمات رسانی به این جمع بیشتر و آسان تر می شود.

موسوی تصریح کرد: این طرح خدمات ارائه شده از جانب شرکت به عموم مردم را ساماندهی، و رویدادی بزرگ در بحث ایمن سازی سازمان می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: وظیفه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در صنعت نفت کشور علاوه بر حفظ و صیانت از این صنعت عظیم، خدمت به نظام جمهوری اسلامی و اهداف آن نیز می باشد.

موسوی اظهار امیدواری کرد این پروژه شتاب بیشتری به خود گیرد تا انشاالله تا پایان سال جاری کارکنان و مردم بومی از این خدمات بهره مند گردند.

پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارک از مصوبات سفر استانی هیأت دولت به بوشهر می باشد که با همکاری عملیات عمومی و بخشداری ویژه خارگ با اعتباری حدود سه میلیارد ریال در حال اجراست.

در حال حاضر حدود 10 هزار نفر اهالی بومی خارک و 10 هزار نفر کارکنان صنعت نفت در خارک مشغول به کار و زندگی می باشند، که برنامه‌ریزی شده تا پایان سال 1391 برای همه این افراد  کارت الکترونیکی صادر شود.

(پنج شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید